Heb er mensen in die ik 'ken' niet allemaal persoonlijk maar dan op een andere manier. Staan nog een paar bekende nederlanders in die ik boeiend vind. (die tellen niet meer) zo'n 95 heb ik er dan. op mijn dochter haar hyves staan mensen die heel dicht bij me staan en een paar meiden die ik hier op het forum heb leren kennen en waar ik elke dag mee klets. (die ik binnenkort ook nog ga ontmoeten)
Ik heb ca. 180 vrienden, waarvan ik er misschien 5 nog nooit heb gezien, maar dat komt in juni wel goed. verder heb ik er familie, vrienden, oud-klasgenootjes van basisschool, middelbare en HBO. Ik ken ze wel allemaal. Oh, en de baas van mijn man. Die ken ik ook, maar ik zie hem niet zo vaak. Maar die man schrijft echt geweldige blogs! Laatst heb ik hem nog gesproken op het koninginnebal. Hij zei dat hij ook altijd mijn blogs leest en de foto's van Ilias bekijkt. Echt leuk om te horen! Die man is echt betrokken bij zijn collega's en werknemers!
Ik vind het echt belachelijk als mensen zoveel 'vrienden' op hun hyves hebben staan.. Ik zeg altijd; 'Jezus, wat zul jij per jaar veel geld kwijt zijn aan verjaardagskadootjes!' Ik voeg alleen mensen toe die me echt kennen, die iets met mijn leven hebben te maken, waar ik regelmatig mee praat.