Kon met zoeken verder geen topics vinden dus ik dacht ik start er zelf een Ik ben de laatste tijd echt verslaafd aan t worden op Hyves haha toch wel erg leuk om mensen terug te vinden van vroeger bijv. Hebben jullie Hyves en hoe vaak/weinig zitten jullie er zelf op? Hebben jullie kids ook Hyves? Ik wilde voor mn meiden er ook eentje maken maar soms denk ik, is dat niet een beetje TE? haha Voor wie t leuk vind mag me gerust toevoegen, hyves naam is http://bamjolan.hyves.nl
Ik zit de laatste tijd meer op Twitter, maar vindt hyves wel leuk dan Facebook. Dat vind ik te onoverzichtelijk... Mijn zoontje heeft geen hyves nog dat mag hij zelf later aanmaken. Ik ga er binnenkort wel 1 voor mn vader aanmaken want hij wilde wel hyves hahaha maar hij snapt dat allemaal niet zo Ik vond het ook leuk mn oude schoolvrienden enzo weer terug te vinden.
Hey hallo, Hier ook een hyves ''verslaafde'' ik zit regelmatig op hyves, kijk altijd even mijn berichten (al verwijder ik mijn krabbels ) Heb hyves ook op mijn mobiel staan.. Sowieso kijk ik wel 1x per dag op hyves,, ( of klinkt dit nu wel heel erg verslaafd haha!) Mn zoontje die heeft nog geen hyves, vind hem er nog wat te jong voor bijna 9 maand haha, maar hij staat bijvoorbeeld wel in mijn profiel naam, dus gewoon een soort ''gezamelijke'' hyves.
Ja hyves verslaafd!! en hoe Quinn heeft er ook eentje, sinsds hij net geboren is hahaha, dus ja verslaafd. Ik ben er de gehele dag wel op te vinden, is het via mn laptop dan via mn foon.
Heel lang veel mee gedaan, maar kwam er eigenlijk alleen voor de www's. En toen ontdekte ik Twitter, dus ben er al een tijdje niet meer geweest
Ik vind hyves ook echt heel erg leuk!!!! Zit er ook echt vaak op, het enige nadeel vind ik dat iedereen zo op de hoogte is van alles en het toch wel errug makkelijk is zo via hyves ipv even langsgaan of bellen. Ons kind mag later, als de leeftijd daar is, zelf kijken wat hij/zij ermee wil.
Hihi hier ook! Ik heb hem als applicatie op mijn iPhone! Als ik mijn tel in me hand heb kijk ik standaard even op Hyves. ( ook op ZP trouwens)
o jeetje ik voel me nu echt ouderwets... ik heb geen hyves, geen facebook en geen twitter en daar ben ik heel blij mee . Heb echt niet het gevoel iets te missen, hoewel ik wel héel raar aangekeken wordt door anderen als ik zeg dat ik die dingen niet gebruik .
Hahaha geweldig! Dacht al dat ik erg was hahahaha Ik kijk meerdere malen per dag, maargoed dat ik met mijn tel niet kan kijken anders kwam er niet veel van mn werk terecht vrees ik hahaha Maar des te leuker als ik aan t werk ben en denk aan de berichtjes! LOL! Twitter heb ik ook maar gebruik hem niet echt. Facebook kom ik zelf ook niet uit, te ingewikkeld hihi
heb ook hyves maar verslaafd?? nee niet echt, verslaafd aan ZP?? jazeker hyves kijk ik 1x per dag, ZP staat de hele dag aan als ik dan even niets te doen heb kruip ik er weer achter...
ohh.. ik ook hoor kijk wel tig keer per dag! Heb mijn kindje niet op hyves hoewel mijn hyve natuurlijk vol staat met hem. Haha! Zal ik je toevoegen? Moet je niks vermelden van hier hoor blijf liever nog een beetje anoniem
Toevoegen altijd gezellig, mag gerust! Uiteraard zeg ik niets, op mijn Hyve weten ze ook niet dat ik de wens heb voor een 4e, haha gelukkig maar!
Even offtopic; grappig, jou oudste heeft bijna dezelfde naam als mij, en ook nog eens op dezelfde dag jarig haha! Zo nu mag ie weer ontopic!
Ik heb hyves. zit er dagelijks op. Levi heeft ook hyves,maar dat is vooral om zijn foto's op te plaatsen voor familie ( hyves is wel afgesloten dus foto's zijn niet te zien voor niet-vriendjes )
Haha gezellie! Kaatje, dat heb ik idd ook! Je weet maar nooit met een openbaar profiel. De mijne is ook dicht, alleen vrienden kunnen alles zien.