Hier ook hoor, alleen voor vrienden en familie Ik hou op zijn hyves leventje bij en staan zijn foto;s op Mijn hyves staat wel gewoon open, en eigelijk geen fotos van Quinn, gaat andere niks aan hoe en wat met Quinn
Ik kijk trouwens wel meerdere keren per dag maar ik zet niet meer zo vaak iets in mn www omdat ik ook meer op twitter zit. Reden dat mijn zoontje geen hyves heeft is omdat ik hem zelf die keuze wil laten om dat aan te maken. Ik vind het ook persoonlijk onzin dat een kind van 1,5 hyves heeft nergens voor nodig.
mamaDy gezellig! Aaliyah86 ja dat klinkt ook wel,logisch toch! Ik heb er wel een voor de meiden samen aangemaakt maar doe daar weinig mee. Ik hou wel blogjes bij op onze website, probeer het per dag te doen dat vind ik wel leuk. Op Hyves zet ik dan weer niet alles neer maar vind t contact met de mensen wel erg leuk. Heb zelf wel vrienden in de buurt maar vind t contct met anderen erg leuk en gezellig haha (klinkt wel sneu eigenlijk haha)
wat ben ik dan .. ziek verslaafd.. ik zit namelijk heel de dag op hyves buiten de flesjes en sigaretjes roken .. en baby verozrgen om
Haha ontzettend ziek verslaafd haha Ach, moet kunnen toch! Ik ben zoiezo al pc verslaafd, werd helemaal gek toen mijn pc gejat werd bij de inbraak. Gelukkig via een vriendin een (oud) pc'tje kunnen krijgen hihi
ik werk maar 20uur (4middagen van 5uur ongeveer dus) en ik zit daarnaast echt de hele dag door op mijn laptop (overigens ook voor me werk, want ik werk op een BSO en werk dus veel activiteiten enzo uit) ik kijk ook vaak uitzendinggemist enzo terug en dan daarnaast staat dan standaard een schermpje open met 1tabblad met dit forum en 1tabblad met hyves... dus ik check echt wel 10x per dag me hyves en meteen dit forum, vind het gewoon ZOOO gezellig hihi.... en lekker op de hoogte blijven van alles8) tjah is het verslaafd?? als ik er een dag niet op zit wil ik graag wel weer ff checken (indd dan zeker 1xper dag via tel ff snel, maar is niet zo fijn hahaha) maar ik kan het makkelijk dagje missen dat ik de avond weer lekker even kan spieken8)
haha ik dacht dus ook mijn hyve zwangervrij te houden, maar er zijn altijd wel een paar dwarsliggers die je uitgebreid gaan vragen hoe het met "de kleine in je buik is" ik zou voor mijn kind voorlopig geen hyveprofiel aanmaken, zeker niet als ie net geboren is, wat heeft zo'n hummeltje daar nu aan? als het kind een beetje leert lezen en schrijven (met vriendjes) dan kijken we tegen die tijd wel weer!
Ik ben heel erg verslaafd aan Hyves!!! Zit heel de dag op mijn foon te kijken! En uiteraard ook vaak op zp maar dan kan ik jammergenoeg niet met mijn foon reageren
ik kijk ook vaak even tussendoor, even gauw op de laptop kijken , heerlijk haha soms probeer ik het eens vol te houden een dag n iet te kijken, maar dat lukt maar zelden haha ik mag graag een beetje krabbelen haha
ik kijk 150x per dag op hyves whaahaha ben er dus verslaafd aan maar heb t ook op met BB telefoon dus daar kijk ik meestal op en mijn kinderen hebben er geen want je hoort voortaan zoveel met die gekken dat ik ze dat bespaar
ik ook niet nee, geeft ie steeds aan dat ik meer dan 3 tekens moet tikken terwijl ik al 9 zinnen heb getikt ofzo
Haha heerlijk om te beppen met andere verslaafden LOL! Ik ben ook lid van de ZP Hyves maar die heeft ruim 200 leden, hoe kan dat met zo'n druk forum joh? hahahahaha!!!
Het ging er ook een poosje lekker kinderachtig aan toe in die krabbeltjes van de zwangerschapspagina-hyves, hebben jullie dat gezien? Ik ben er zelf geen lid van, want mijn familie/ vrienden en kennissen (kortom, niemand) weet dat ik op zw.pagina zit. En als ze dan die hyves ertussen zien staan, dan gaan ze er vast vanuit dat ik ook wel een account zou hebben en gaan ze me misschien 'opzoeken' of zo. Dat wil ik voorkomen.
Daar ga ik dus geen lid van worden...Ik heb geen zin dat mensen dat zien wil hier graag zo anoniem mogelijk blijven net als met twitter ga zp echt niet volgen...
je tikt in die zoekbalk op hyves: 'zwangerschapspagina'. Dan kom je bij de zoekpagina en zie je dat er geen hyvers zijn met de naam 'zwangerschapspagina'. Maar als je dan klikt op 'hyves', wat tussen 'hyvers' en 'spots' staat, dan staat het erbij. 232 leden op dit moment.