Hoihoi, Voor de dames die ook Hyves hebben/ hadden.. (nu Hyvesgames) Ik wilde zojuist wat foto's in mijn eigen profiel bekijken Ben heel veel foto's kwijtgeraakt op de computer en er staan/ stonden er nog veel in mijn Hyves profiel.. maar nu kan ik dus niet meer bij mijn foto's.. En volgens mij alleen maar spelletjes gespeeld worden.. Iemand weet hoe je dan toch weer bij je foto's/ profiel komt? Dan ga ik ze even allemaal kopiëren en plakken.. Groetjes Marieke
Hyves is idd een hele poos terug opgedoekt en een spelletjessite geworden. Een paar weken voor het opdoeken heb je als het goed is een mailtje gehad om je foto's etc te doen omdat je ze anders kwijt zou zijn. Wel balen!
Ik heb dat jaren geleden ook gedaan toen het nog wel toegankelijk was voor profielen, maar de foto's waren zo ver verkleind door hyves zelf dat je er eigenlijk niks aan hebt.
Jammer he! Een week voor dat hyves zou verwijderen heb ik nog even door al mijn krabbels gelezen, erg leuk! De foto's wou ik een dag van te voren opslaan helaas had ik een vergissing gemaakt in de datum en kwam ik ook niet meer bij mijn foto's! Ik probeer nu alle foto's die waarde hebben af te laten drukken en gewoon lekker ouderwets in een album te steken. Heb het al zo vaak mee gemaakt dat een pc zomaar kaduuk was, of vervanging naar een nieuw pc. Zo nu ook dat hyves uit de lucht is waar toch nog wel enkele foto's uit het jaar 2006/2007 stonden.
Je kon tot de dag van de overgang alle foto's en krabbels downloaden, dit heb ik ook gedaan (met of zonder smileys) en alle berichten gekopieerd waar ik nog wat mee kon. Ze hebben er een mail over uit gedaan, dat als je nog wat wilde beesten, dat je het via een link kon dl. Jammer dat je deze gemist hebt, want nu kom je er niet meer bij
Hoe ben je ze kwijt geraakt? Doet je computer het nog wel? Er zijn programma`s voor om het eea terug te halen!
hyves had idd aangekondigd dat je 2 weken de tijd had om de fotos eraf te nemen zodat je ze niet kwijt zou raken. Balen zeg