Ik heb op internet weer wat nieuws ontdekt... Het is erg leuk, ik ben echt oude bekende tegen gekomen. Je hebt dan een eigen site en daar kan iemand anders een krabbeltje voor je achterlaten... En jij ook weer bij iemand anders... Zo kwam ik weer oude klasgenoten tegen en kennissen etc... Wie kent dit nog meer en wat vinden jullie ervan? Groetjes
Hi, ben al een tijdje aangemeld bij Hyves en idd veel oude bekenden daar tegen gekomen. Erg leuk. Heb nu weer contact met een vriendinnetje van de basisschool. Ik vind het erg leuk Hyves.
leuk is dat inderdaad ja! ik heb het ook,al heb ik er eerst weinig mee gedaan maar ga het wel steeds vaker gebruiken!
hahahahaha ja ik hen het ook hahahahah idd leuk heb er ook echt mensen van vroeger weer mee ontdekt hahahah da is de mijne wil je nog iemand aan je lijst toe voegen ga je gang... xxx
Ik heb die van mij ook maar aangemaakt, er zijn iedere keer mensen die willen dat ik er ook opkom hahahaha. Heb meteen al 10 "vrienden" Als je het leuk vind mag je je ook aanmelden
Dan is schoolbank miscchien ook wel wat voor de dames! Daar ben ik al verschillende oud klasgenoten tegengekomen! Marian
Ik stond er al een poos geregistreerd, maar had er de laatste tijd niets meer aan gedaan. Tot vandaag
Ik ben ook al een tijdje lid, ben er zowat verslaafd aan! Schoolbank.nl ben ik ook lid van, maar daar moet je tegenwoordig voor betalen geloof ik, dus daar doe ik niets meer mee, Hyves rules!!!
Je hebt trouwens ook hi5 das hetzelfde maar dan Engels. Ik gebruik die meer dan mijn Hyves omdat ik veel vrienden famillie en kennissen verspreid oevr de wereld heb zitten
Ik heb vanavond mij ook eens even verdiept in hyves en daar ook mij ingeschreven!! dit is mijn hyves Groetjes carry