Meiden, Mijn vriend en ik willen vanavond lekker relaxed op de bank een filmpje kijken. Probleem is, dat we zoveel DVD's hebben dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien En hij pakt altijd alleen maar films die het dan nét niet voor mij doen Wie helpt mij aan een leuk ideetje voor een film?
vanavond is Terminator 3 op Veronica misschien is dat wat voor de rest komt het me bekent voor, we hebben bijna 200 DVD's en kan soms gewoon niet kiezen
@Rach84: je kan je beter afvragen wat we niet in onze kast hebben Ik ben meer van de luchtige/humor en horror films, en mijn vriend meer van de horror en actie films. @de bolle: Hmm... Terminator 3 is totaaaaaaaaaaal geen film waar ik warm voor loop. Thnx anyway. Irritant he als je zoveel films hebt en je dan nog niet weet wat je kunt gaan kijken
Heel herkenbaar, we hebben hier inmiddels zo'n 750 dvd's (vriendlief werkte in een dvdwinkel) en weten ook nooit wat we moeten kijken!
Ik vind nog steeds Alien vs Predator een hele goede film! Pas weer zitten kijken. Misschien heb je die in de kast liggen?
ik heb een dvd (austin power) dus niet hetzelfde probleem, maar misschien is het een idee om alle dvd's door elkaar te gooien, ze dan 'blind' in de kast te zetten (zodat je niet ziet wat wat is) en er dan telkens gewoon een te pakken. en die ook te kijken. heb je m gezien dan zet je m goed zodat je m niet nog eens pakt (tenzij hij erg geweldig was ) als jullie nu ook nog eens onderling uitwisselen welke het was, en hoe die was....
wow... ik dacht dat ik veel dvd's had, maar da's dus nog helemaal niks. Tip: Boondock Saints. Humor, actie en origineel plot.