ja ik zie het alleen geen goede. er moet wifi of wlan opzitten jaja, vriendlief heeft ook nog eisen eraan, hihi
Jee, wat gaan sommige aanbiedingen snel! Maar wat ontzettend leuk dit. Gaat zoiets nog de hele dag door?
Boormachine;s zijn al 2 x geweest, dus wellicht komt die nog een keer, en printers hebben ze ook genoeg denk ik haha.. Ik weet niet of ik hier een link mag neerzetten waar je alle aanbiedingen van vandaag kan kijken met de prijzen erbij ? Weet iemand dat ?
Vanaf vannacht om 12 uur begonnen, en dan stopt het meestal aan het einde van de middag, en dan zit je te balen dat het is afgelopen haha..
wil je mij de link ook ff sturen? Ik kende het niet, maar vind het wel grappig! (ook al heb ik eigenlijk niks nodig...)
haha ik dacht dat het een link was met wat nog komen gaat. Muts die ik ben. als je de ibood open hebt staan, staat er onder de blauwe balk :"bespreek deze hunt". Daar staat ook alles wat geweest is met de prijs.
Ja dat denk ik ook, zat er zelf namelijk ook aan te denken... Pinnert dat ik ben.. Als ik dat nou s op marktplaats zet??? Maar nee teveel werk hahahah