euhm...link? is toch gewoon de site van ibood? slimmerik die daar een site van kan maken..... Wat er komt is niet bekend...dat is afwachten...wou dat die guitar hero opdonderde....heb geen wiiiiiiiiii....whahaha
Hier wel een wii, maar die guitar hero-set hebben we al eens gekocht, maar dan met een ander spel. Alleen het spel zou ik wel willen kopen, maar de instrumenten hoef ik niet nog een keer. NEXT! *wacht*
Ik kende het niet, wat gaaf Jammer dat we niet echt iets nodig hebben... toch maar blijven spieken, wie weet komt er nog iets overbodigs voorbij
Geen stofzuiger voor mij meer, was om 17:00 ook afgehaakt en verbaasd dat hij zojuist pas geëindigd was. Eind goed al goed .
Heb ook vanaf vannacht vaak gekeken en ging ook voor de stofzuiger, maar helaas steeds net er naast..
Het is toch 1 product per dag? nu die tv tot twaalf uur toch? of begrijp ik er nou niks van...zie stofzuigers, viberators etc voorbij komen van vandaag maar zie hier alleen de tv
vandaag was de hunt. ongeveer 200 verschillende producten die steeds worden aangeboden en er zijn overal maar een paar stuks van En nee, hier helaas geen printer. kwam op het laatst nog voorbij, maar was net te laat. dus vandaag niks kunnen scoren helaas.