Hoi allemaal, Vandaag een test gedaan en hij is positief! In mei heb ik een miskraam gehad en daarna lukte het nietnzo. Ik ben nu wel erg bang dat het weer mis gaat. Maar zeker ook heel erg blij!! Hopelijk blijft hij/zij nu wel plakken!
Gefeliciteerd! ! Ik zit in hetzelfde schuitje.... September miskraam nu net weer zwanger. Ongelofelijk he.
Gefeliciteerd. Helaas hier ook in hetzelfde schuitje. In juni en sept een mk 😧 Kom je mee kletsen: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/641731-uitgerekend-16-31-augustus-2017-a.html
Hoop voor ons dat het 'plakkertjes' zijn. Heb nu wel een goed gevoel bij deze zwangerschap? Hebben jullie dat ook? Bij mijn vorige zwangerschap (de miskraam dus) had ik vanaf het begin al een slecht gevoel... Steeds checken of ik geen bloed verloor etc.
Mama2017 heel herkenbaaaar ik heb dat gevoel nooit uitdurven spreken in de hoop dat het nog goed zou komen. Maar dat checken heb ik nu de eerste 4 dagen gedaan en de toilet bezoeken waren/zijn soms nog spannend. Maar deze zwangerschap voelt zoveel beter.
Hier precies hetzelfde inderdaad! Heb de 31ste mijn eerste echo en jullie? Ik ben dan 6weken en 5 dagen. Heel veel zin in
Gefeliciteerd allemaal 😊 ik heb vandaag mijn nod en net weer getest me testen lopen mooi op 😊 in oktober ook een vroeg miskraam gehad 😮 maar heb er nu ook een veel beter gevoel bij omdat me testen nu veel duidelijker zijn en toen bleven ze zelfs na mijn nod licht 😁