waar kolven als ik ga shoppen?

Discussion in 'Borstvoeding' started by mamav2boefies, Feb 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Hoe doen jullie dit?
    Ik las ooit ook dat er iemand was die bij Ikea had gekolfd?

2. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik kolf normaliter niet als ik in de stad ben, maar laatst was ik uit eten zonder mn beebje en heb een plekje in het magazijn van het restaurant weten te bemachtigen. Misschien kun je van te voren ff bellen met een lunchroom en vragen of je kunt reserveren voor een lekkere lunch en of je dan ook ff gebruik van het magazijn mag maken??

3. sravia

sravia Lid

Jul 19, 2011
    63
    0
    0
    NULL
    Bij de ikea (barendrecht, maar vast ook bij andere filialen) hebben ze een babyverschoonkamer, staat een lekkere ikeastoel. Deze kan volgens mij op slot, heb daar wel eens zitten voeden, maar je kan er natuurlijk ook kolven.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Waarom zou je kolven als je winkelt? Ik vond aanleggen stukken handiger als ik onderweg was!

Als je moet kolven, omdat je altijd kolft, bel dan even van te voren met wat plekken waar je heen wilt gaan. De meeste winkels zullen je niet in het magazijn mogen laten i.v.m. security, in restaurants mag het niet i.v.m. voedselveiligheid en hygiëne, en kledingszaken zullen het niet leuk vindenals je het op een drukke dag in een pashokje doet. Maar als je van te voren ergens iets afspreekt (bijv. EHBO ruimte bij groot warenhuis) dan winkel je rustiger.

Ik was niet zo kapot van de ruimte voor de verbouwing in Barendrecht, het rook er vooral naar vieze luiers, maar Jan zijn dat dat nu veranderd is.

5. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,049
    0
    0
  6. mich87

mich87 Bekend lid

Nov 7, 2011
    599
    38
    28
    NULL
    NULL
    Als ik een dagje uit ben zonder mijn kindje, kolf ik in een cafeetje of restaurant. Even ergens gaan zitten om iets te drinken/lunchen en van te voren vragen of ze een ruimte hebben om te kolven. Als je een 'klant' bent, vinden ze het vaak geen probleem! Ik heb ook wel eens gekolft op de wc van de bioscoop. Niet ideaal, maar wel te doen :)

7. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Omdat mijn kindje niet bij me wil drinken dit heeft de kraamverzorgster waarschijnlijk met een speen verpest

8. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,093
    7,843
    113
    Wat Mich ook al zegt, bij mijn dochtertje kolfde ik eigenlijk altijd in een restaurant of eetcafeetje. Als je een klant bent regelen ze wel wat voor je ;) Grotere winkels, zoals Ikea, regelen ook wel wat voor je. Gewoon in de stad is het in een winkel vaak moeilijk, dus gewoon even ergenslekker een kopje thee of koffie doen, en dan gaan kolven.

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Vandaar dat ik ook schreef 'als je moet kolven'...die link op borstvoeding.com is inderdaad een goeie, en anders even ergens van te voren bellen, kan ook heel goed.

Ik heb zelf ook in het restaurant van de dierentuin gekold, en op de EHBO van de Efteling o.à.

Share This Page