I didn't know I was pregnant

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Rosao, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Die link is ook jammer genoeg de enigste aflevering die je online kunt bekijken..
    Tenminste, ik heb nog nergens de andere gevonden.

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Als je op www.youtube.com zoekt op 'I didn't know
    I was pregnant' dan zul je heel veel filmpjes vinden van vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren. ;)

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb het op het werk meegemaakt met een collega, inmiddels vriendin.
    Ik kwam zelf zwanger binnen op die afdeling en zij werkte meestal tegenover mij. Ik vond het wel opvallend dat ze een flink buikje had, ze leek bijna net zo ver als ik (22 weken toen). Meerdere collega's hadden al gevraagd of ze zwanger was, maar nee, ze werd netjes ongesteld en had erg veel last van haar darmen. Die gaven haar vaak een opgeblazen gevoel en er knorde altijd van alles daarbinnen. Ze had ook veel gegeten de laatste tijd en was daardoor aangekomen.
    Op een middag kreeg ik erge buikkrampen en moest van schrik huilen, het waren een soort weeën. Ze steunde me, haalde m'n leidinggevende en ik mocht naar huis.
    Toen ik paar dagen later weer terug kwam, hoorde ik tot mijn grote schok dat zij een dag later was bevallen van een baby!! Ze bleek 34 weken zwanger te zijn. Ze kreeg erge buikpijn (moest nog aan mij denken) en begon te bloeden, via de telefoon had de ha gauw door wat er was (in ieder geval een vermoeden) en belde de ambulance, maar voor die kwam, lag er al een baby op de grond, nog gauw opgevangen door haar schoonhouders met wat dekens.
    Mijn collega was natuurlijk helemaal in shock en had erg gegild.

Ik zou het niet geloven als het niet zo dicht bij gebeurd was!
    Ze is nu heel gelukkig met hun dochtertje. Wel een bizar verhaal.

4. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    wauw wat een verhaal :$ ik kan me er dus ook helemaal niets bij voorstellen dat je ongemerkt zwanger kan zijn he...

5. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man ziijn nicht kreeg ineens heel veel pijn en de dokter dacht eerst nog aan een blindedarm ontsteking. Naar het ziekenhuis en daar herkende iemand haar pijnen. Zij is een amazone en haar zoontje lag dus onder stel spieren waar wij met zijn allen jaloers op zijn ;)

Mijn moeder kwam er met mij pas na 4 maanden achter. Dit omdat ze vond dat haar buikgriep iets te lang aanhield. De huisarts deed een test omdat moeders ook wel andere klachten had die zijzelf niet direct met een zwangerschap linkte. (was er natuurlijk niet zo mee bezig zoals de meeste vrouwen hier en ieder kwaaltje direct herkennen.

Mijn moeder heeft elke maand in haar zwangerschap bloedingen gehad, ze dacht dus dat ze steeds ongesteld werdt. Pas met 7 maanden begon haar buikje ook wat dikker te worden. Ik geloof dus wel dat het kan.

6. missgwen

missgwen Bekend lid

23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    een oude vriendin van mij was 7 maand zwanger toen ze er achter kwamen, je zag niks aan haar en ze was van zichzelf behoorlijk stevig.
    ook gewoon ongesteld geworden elke maand, maar toch echt zwanger

Deel Deze Pagina