i didn't know i was pregnant!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Metire, Jul 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Onje

Onje Niet meer actief

Nee hoor geen kleintje

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vriendin kwam erachter met 34 weken, ze beviel met 35 weken. Kwam niet aan , elke maand ongesteld voelde niks, tot ze naar de huisarts moest voor een drukkend gevoel, bleek dus het indalen van de baby te zijn :O , Maar heb idd vaak dat ik iets voel darmen ofzo wat erg op schopjes lijkt..

3. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Als mijn darmen golven in me buik geven zit ik bij de huisarts kan ik je vertellen!:p

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    haha

5. Metire

Metire Niet meer actief

ja idd, precies dit!

6. Leanna

Leanna Actief lid

Apr 12, 2013
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit vind ik dan wel weer vreemd. Als heel de school het tegen je zegt zou ik er toch eens een testje tegenaan gooien :p.

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik geloof wel dat het kan, mijn vriendin wist het ook laat. Die was gestopt met de pil, en werd maar niet ongesteld. Ze dacht wel dat ze meer een buikje kreeg, maar er ging geen belletje rinkelen.
    Ze was 12 weken ongeveer toen ze een test deed.

Al denk ik dat het mij niet overkomt, maar goed ik ben d'r dan ook erg mee bezig.

8. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    Ik wist met 24 weken pas dat ik zwanger was. Geen gram aangekomen, kleine bewoog wel maar ik heb ook een spastische darm en daar leek het op. Slikte trouw mijn pil en werd ongesteld tijdens stop week. Ging naar de ha voor een keelontsteking.. dus ja ik geloof het wel.

Mijn buik is pas gaan groeien met 31 weken, en vorige week wensten mensen mij nog succes met de laatste maanden terwijl ik 41 weken zwanger was. Kleine was 3.395 en 49 cm.
    Toen was ik in shock en nu kan mijn geluk niet op :D

9. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

Aug 15, 2012
    1,533
    0
    0
    Ik geloof er ook wel in dat je zwanger kunt zijn zonder het te merken.
    Ik zelf testte op 01-01-2012 positief. Maar heel de zwangerschap heb ik niet tot nauwelijks klachten/symptomen gehad ( ben bevallen met 41.3 weken )
    Ook kon je aan mijn niet zien dat ik zwanger was. Ik had geen buik, droeg mijn eigen maat kleding, en was in de gehele zwangerschap maar 2 kilo aangekomen.
    Mijn vrienden, kennissen en familie wisten natuurlijk wel dat ik zwanger was, maar bijvoorbeeld mensen uit de buurt wisten niet dat ik zwanger was, omdat je het gewoon niet kon zien bij mij.
    Maar toen ik eenmaal bevallen was, en ging wandelen met de kleine, kreeg ik om de 5 meter wel de vraag van mensen : Ooohh wat een mooi meisje, van wie is die ??
    Uhm.....dat is mijn dochter......
    Dat meen je niet, was je zwanger dan ?? Nooit iets van gezien !!

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
  11. life

life Niet meer actief

Geloof het ook wel. Ook nog steeds geen symthomen alleen wat last van me rug maar dat gebeurde wel vaker.
    Ook ik kwam er pas achter met ongeveer 3 maanden verder, en het kibdje heeft nog een slechte start gemaakt. Maar kindje ziet er gezond uit.
    Ook ik vind zijn trapjes er veel lijken op borrelende darmen of iets

12. Tja, ik kan het me ook wel voorstellen hoor.. Zeker bij vrouwen die denken dat het onmogelijk is dat ze zwanger raken.

Ik heb overigens elke maand tijdens mijn eisprong en menstruatie last van misselijkheid, maagzuur, zere borsten (die ook een cup groeien rond die periodes), mijn cyclussen zijn vreselijk onregelmatig, ik heb regelmatig 'plopjes' in m'n buik waarvan ik denk 'Hee, dat voelde ook zo toen ik zwanger was', rugpijn en vermoeidheid komt hier sowieso erg vaak voor.. Het zou mij ook best kunnen overkomen denk ik (als ik niet zo bezig was met zwanger raken, in ieder geval ;))

13. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

May 8, 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    Mijn moeder was 5 maanden zwanger van mij, voordat ze erachter kwam. Mede omdat ze gewoon netjes iedere dag de pil slikte, en iedere maand bloedde. Verder had ze geen symptomen.

14. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Een vriendin van me kwam erachter bij 20 weken. Ik geloofde het ook nooit tót haar verhaal. Bizar!

15. Amare

Amare Niet meer actief

Dochter van een oud collega heeft het ook mee gemaakt.
    Naar de arts geweest met een lijst aan symptomen, zelfs daar nog een urine test gedaan, en deze was negatief.
    Ze was erg stevig, dus de buik viel helemaal niet op.

16. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    ik ken iemand die er pas met 30 weken achter kwam!!! ze was in de tropen geweest en had last van een opgezette buik dus ging ze naar de dokter... was ze 30 weken zwajger!!!

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn opa heeft voldoende onwetende vrouwen helpen bevallen dus ja hoor....ik geloof het wel.
    Bij mezelf is het niet te missen maar je moet niet vergeten dat het hier meestal gaat om vrouwen die denken niet zwanger te kunnen worden o nuf niet zwanger willen zijn... heel anders dan de vrouwen hier op ZP :)

18. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Ik ken twee personen die het overkomen, wisten niets tot op de dag van bevalling. Symptomen die ze hadden konden ze telkens ergens aan linken.

19. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik ken 1 vrouw die er met 24wk pas achter kwam. Onregelmatige menstruaties e.d. Ik geloof wel dat het kan. Bij mezelf waren ze niet te missen trouwens die zwangerschappen.

20. Metire

Metire Niet meer actief

heb de laatste tijd een onstilbare honger, moeheid, dromerigheid, vreemd gevoel in mn buik.. ik slik gewoon netjes de pil, niks vergeten maar werd wel maar licht ongesteld. Ik kán niet zwanger zijn maar na al die verhalen ga ik toch maar even testen.. just to be sure en om mezelf niet gek te maken met dingen die er niet zijn ;)

Share This Page