Ik merk toch dat ik behoorlijk last van het groeien van de follikel heb. Dit begint zo'n 7 dagen voor mijn eisprong met zeurderige pijn, de eerste dagen valt het nog mee, maar naarmate mijn eisprong nadert. Gisteren positieve ovulatietest gedaan en vermoedelijk vandaag ergens mijn eisprong, maar de pijn van gisteren en vandaag Straalt helemaal uit naar mijn lies en been. Wie herkent dit?
Hoi, Ik had gisteren en eergisteren een positieve ovulatietest. Ook ik heb nu ook best last van mijn benen.. Echt een soort van groeipijn wat ik vroeger weleens had. Zo'n gevoel is het. En af en toe steekjes bij mijn rechter lies.
Jazeker! Ik heb ook zeker 4 dagen last van ovulatiepijn. Ik vind dit zelfs meer pijn doen dan ongesteldheidspijn. Ook best lastig tijdens sex, want dan voel je het al helemaal. Wel handig om zo altijd makkelijk te weten wanneer je ovulatie eraan zit te komen
Klopt bij mij doet het ook meer pijn. Gelukkig gisteren eisprong gehad en vandaag is het al wat minder en dan over 2 dagen ben ik er helemaal vanaf!
Ik had er nog nooit echt last van gehad, tot vorige week donderdag...ik had een stekende pijn links onderin mijn buik. Ik was net wakker (mijn vriend moest gaan werken) en ik wist niet hoe ik in bed moest liggen...de pijn heeft ongeveer een uurtje aangehouden en toen ging het wel weer. Eerst dacht ik nog dat het misschien een blindedarm ontsteking zou zijn, maar de pijn zakte wel weer weg. Aangezien ik toen in de tweede week van mijn cyclus zat, heb ik voor de zekerheid een ovulatietest gedaan en deze was positief. De dag erna was deze ook nog positief en zaterdagmiddag was de pijn eigenlijk wel weg. De dagen voor donderdag is me niet echt iets opgevallen eigenlijk. Wellicht wordt dit een maandelijks terugkerende pijn, maar misschien ook niet natuurlijk. Waarom zou dat zijn eigenlijk...als je het de ene keer erg goed voelt en de andere keer niet? Heeft iemand een idee? Het is natuurlijk wel handig om te weten wanneer je eisprong eraan komt, maar de pijn van de afgelopen week hoop ik toch niet al te vaak meer mee te maken...
Jep ik herken het ook! Na de eerste zwangerschap voel ik m ook heel goed. De ene maand een zeurend gevoel in één van mijn liezen dat steeds erger wordt. Andere keren is het echt extreem pijnlijk, dan golft het door mijn hele onderbuik. De eerste keer dacht ik ook dat het een blinde darm ontsteking was...