I feel good!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door maloeke, 8 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    hey!!!

moet het ff kwijt aan iemand!Heb een tijd echt niet lekker in me vel gezeten omdat ik gestopt ben met roken en mede daardoor 9 kilo aan ben gekomen!!!en ben in therapie gegaan om mezelf te veranderen(karakter)
    Vorige week voor het eerst naar de sportschool gegaan en dat was super lekker!!(spierpijn!! :) ).Maandag begonnen met het Sonja Bakker dieet en ik woog 85,2 en vanmorgen 83,2!Ben dus al twee kilo kwijt :) :) .morgen is me nod en ik ben een stuk relaxter dan normaal want als ik niet zwanger ben ga ik gewoon verder dieeten en heb daardoor mooi afleiding!! :) !!Loop de hele dag al I feel good te zingen haha en dat doet me zo goed want dat was lang geleden!!!

liefs maloeke :)

2. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Dat noem ik nog eens een positiviteit!! Ga zo door meid!!! Fantastisch, super!!!

3. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    haha thanx!!!

liefs maloeke

4. sjouwtje

sjouwtje Actief lid

10 feb 2006
    198
    0
    0
    Huisje aan het water
    Lekker meid :D
    En goed van je dat je bent gestopt met roken!
    Dikke pluim!

5. sim

sim Niet meer actief

ga zo door meid!! heerlijk om te lezen dat iemand zo positief is!! :D

6. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    dank jullie wel!!heb te lang negatief gedaan en het leven is echt veel mooier als je positief bent :) !!is ook echt maanden geleden dat ik voor het laatst gezongen heb!maar er zijn hier toch meer meiden met het sonja bakker dieet begonnen??en ook al langer bezig?ben benieuwd hoeveel jullie al kwijt zijn! :) :)

liefs maloeke

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik ben nu niet aan de lijn( mag nu niet, ;) )

Maar wat ontzettend goed van je. Stoppen met roken!!!!! Dat is zeker niet makkelijk( ik ben 2 jaar geleden gestopt)
    Ik ben toen 3 a 4 kilo aangekomen.

Je mag trots op jezelf zijn, :thumup:

8. Noebie

Noebie Actief lid

21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Wow meid!! Ga zo door! :D

9. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Ik ben vorige week maandag met het Sonja bakker dieet begonnen en ik was afgelopen woensdag al precies drie kilo kwijt. Ik kan ondertussen weer een spijkerbroek aan die al een tijdje te strak was, dat geeft de burger moed.
    Ik wil er nog wel wat afhebben, ik ben namelijk nadat ik 2,5 jaar geleden gestopt was met roken meer dan 20 kilo aangekomen. Ik wil nu minstens 15 kilo kwijt. Maar het gaat de goede kant op. :D

Succes voor alle Sonja bakkerende dames.

10. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    he wat goed van. Nu lekker in die positieve sfeer blijven hoor.

Ik ben met Sonja Bakker 7 kg afgevallen en heb het toen ene tijdje niet meer gedaan. Daarna was ik zwanger.

11. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    haha ik hoop natuurlijk dat ik binnenkort ook niet meer mag lijnen maar we zien wel!!is het deze maand niet dan kunnen we weer lekker klussen voor volgende maand!vind het van jullie ook echt goed dat jullie al zoveel af zijn gevallen!Ik moet nog ff want ik wil er nog zeker 10 afhebben!!echt super deze reactie's!!!!!!!!!!

liefs maloeke

12. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Mooi voor je meid!!
    Fijn om een positieve noot te horen!

Deel Deze Pagina