Hier vandaag termijnecho gehad. Zoals verwacht 2 dagen vooruit gezet. Uitgerekende datum 30-11. Wilde het even hier melden zodat ik dit topic altijd nog even terug kan lezen later.
Ja, wat fijn! Nog steeds waardeloze kwaliteit van het apparaat, maar duidelijk een prachtig kindje <3 Heb je een fijner gevoel na deze echo? Enneh... Kom je naar een ander (*kuch* ons *kuch* ) topic of blijf je meekletsen in het 1-15 december-topic?
Ja, veel beter. Ze had het nu met 10 seconde gevonden en het sprong op en neer. Het echte beeld is wel beter dan op de foto's maar het is idd echt belabberd. Ik ga denk ik over 2 weekjes, rond 14 weken nog een pretecho doen, bij een goed bureau zodat ik ook eens mooie plaatjes krijg. En dan kan ik mn kinderen ook eens meenemen. Ik blijf wel in mn eigen groepje. Hebben al fb en alles en je "ken" iedereen al een beetje. En die ene dag maakt ook niet uit.
Wauw, superblij voor je, alles even teruggelezen! Heb je nu ook geen last meer van paniekaanvallen, of dat nog wel? Succes! X
Nee, dat heb ik vooral bij veel stress. Na mn allereerste echo bleven de echo's daarna nog steeds wel spannend maar gewoon gezonde zenuwen. Geen extreme stress. Zit prima in mn vel. (Buiten mn misselijkheid en vermoeidheid om)
Ik wordt altijd zo emo als ik zulke beelden zie haha echt zo wonderbaarlijks zo mooi! Geniet ervan sweetdreams!