Ook een schroefje los? Wat goed dat er weer een begin is gemaakt! Ik stuur je wat virtuele ducttape oké! Blijf plakken kleintje!!
Wat een supertesten! Ik hoop op een mooie plakbaby! En dat deze onzekere weken heeeeeeeel snel voorbij gaan!
Zo lief jullie reacties allemaal!! Dankjewel!! Pfff, ik heb al zooo de zenuwen voor morgen. Mn gedachten vliegen alle kanten op van: jaa, dit is een plakker tot: neee, waarom zou het nu wel goed gaan? Kheb even foto op gezocht van mn predictor vorige maand op 12 dpo. Dat is al een mooi verschilletje.
Ik ga heel hard voor je duimen meis dat het deze keer gewoon goed gaat. Wel fijn dat je zo snel weer terug zwanger bent.
Je testen zijn iig hartstikke duidelijk! Ik had je eigen topic nog niet gezien Ik hoop heel erg voor je dat je testen mooi oplopen en dat deze lekker blijft plakken. En ik herken heel erg je gevoel van 'hoezo nu ineens wel?', maar het kan zomaar!
Haha, laten we het maar gewoon bij 3x houden. Vorige maand telde niet echt met. 1 redelijk duidelijke predictor die de volgende dag alweer bijna negatief was en 15 dpo ongesteld.
Oh meid gefeliciteerd! Ik vind het er super mooi uitzien! En ik denk alleen maar de kans is zoveel groter dat het nu goed gaat dan fout! Maar ik snap je onzekerheid. Ik duim voor een mooie oploop en een gezond kindje (of kindjes) over 8 maanden!