Ja ze drogen flink na nog, de streep staat er heel snel maar t spul wat kleur geeft blijft door kleuren zeg maar
Jaaa ze lopen super goed op meid! Dit wordt een plakker ik voel het! En voor 10 dpo is het helemaal een super duidelijke test!
Pfff...voel me nog zooo onzeker. Even een fractie ben je blij en boem daar zijn de doemgedachten weer.
Nee, ik stop met tempen. Het brengt me zoveel extra stress. Ik weet dat ik beter niet kan testen met 1e ochtendurine en als mn temp dan soms zakt, ga ik wel gelijk testen wat dan weer lichter uit kan vallen omdat dat niet mn beste urine is en dan schiet ik weer in de stress enz. Ik test sowieso iedere dag en meer niet. Hoe gaat het bij jou? Al last van kwaaltjes?
Herkenbaar, ik vind temperaturen in deze fase ook echt niet cool. Ik hoop dat je test morgen meevalt, je hebt er niets aan maar ik heb een goed gevoel over deze zwangerschap! Hier nog steeds weinig kwaaltjes, maar had ik bij mijn oudste twee ook. Wel heel moe, maar dat kan ook komen van het reizen met z'n vieren haha! Ik hoop dat je je over een paar dagen kunt aansluiten bij de novembermama's! Het is je enorm gegund!
Als het allemaal goed mag gaan, ben ik denk ik 2 of 3 december uitgerekend. Ik sluit me nog even nergens aan en ook geen banner. Eerst even wat meer "zekerheid".
Van harte gefeliciteerd meid hoop voor een super plakker.. Drink elke dag een groot glas water met een half geperst citroen.. had gelezen dat door dit de doorbloeding van de baarmoeder beter is en het vruchtje dan beter kan hechten..
Ben benieuwd naar je test van vandaag! Logisch dat je steeds weer onzeker bent. 2 miskramen gaan je niet in de koude kleren zitten!