Nee, maandag hoop ik dat te doen. Ik twijfel nog of ik ga vragen om een vroege echo ivm mijn vroege miskramen en mn super onzekerheid daarover of dat ik voor gewoon een "normale" 1e termijn-echo ga met iets meer zekerheid. Ik kan het gewoon nog niet geloven en hopen. Pas als ik volgende week of de week daarop kotsend boven de plee hang, durf ik dat misschien. Ik ga zoooo blij kotsen, dat wil je niet weten. Die blijdschap zal vast van korte duur zijn maar dat zien we dan wel.
Schitterende testen meid!! Jij bent gewoon super zwanger en over een maand of 8 een baby’tje rijker <3
Wauw ik heb het gevolgd en wat een mooie oploop. Ik had bij mijn zoontje ook dat de eerste paar testen maar niet wilde oplopen en hij opeens duidelijker werd!
nu weer belabberd. Heb lekker ff gepit vanmiddag. Die dagen spanning breken je toch op en slaap onrustiger. Dus nu is het weer "coupe-ontploft" maar het zat heel mooi. En het was heerlijk. Was bij een lekkere luxe kapper waar ze lekkere massagestoel hadden onder het wassen ed.
Het is je zo gegund lieve @sweetdreams, ik heb je de laatste maanden ook gevolgd en ik hoop zo dat je dit keer een plakker mag hebben en over 8 maanden een prachtige baby!
Zo lieve reactie dit. Maar nogmaals: allemaal bedankt dames. Zo fijn om jullie als klankbord te hebben en al mn angsten en onzekerheden mee te delen. Dat kan ik niet met mijn man. Hij is zooooveel nuchterder daarin en ik gun hem die onbevangenheid ook dus wil hem niet gek maken met mijn gezever. Hij vroeg net(7 uur savonds) heel onnozel of ik vandaag nog had gekeken of "dat" streepje nog donkerder werd.
Goede echo, ben weer een dagje vooruit gezet en voor nu zag alles er gelukkig goed uit! Heb jij al enig idee wanneer je eerste echo is? Of heb je de vk nog niet durven bellen?
Vandaag oploop iets minder duidelijk op de express maar hij is er wel. Lijntje wordt strakker en harder roze. Eigenlijk zou ik nu een dagje over moeten slaan maar denk dat ik dat gewoonweg niet durf.