Ja, die wil ik ook heel graag zien. Ik heb morgen best veel afleiding dus misschien durf ik het aan om een dagje over te slaan. Ik zag in jou topic dat je 12/13 dpo ook niet had getest. Klopt dat? Of had je ze niet geplaatst?
Dat weet ik eigenlijk niet meer, heb de foto’s niet bewaard ook, en de testen van de week ( met snot en tranen en lelijke rode vlekken van t janken) weg gegooid. Jouw testen lijken hetzelfde als de mijne zo uit Mn hoofd gezegd
Kom ik weer met mn onzekere gedoe. Kan je na 3x oploop wel concluderen dat het innestelen in iedergeval gelukt is?
Nee, de innesteling is een proces van meerdere dagen, hoeveel weet ik niet precies. Het enige dat je kunt stellen is dat de bevruchte eicel elk dag een beetje meer hcg aanmaakt. En meer kun je er eigenlijk niet uit afleiden. Hoe graag ik je ook anders zou willen zeggen. Kak hè.
Probeer er vertrouwen in te hebben, hoe moeilijk dat ook is. Je testen lopen op en zien er goed uit, je hebt er zelf geen invloed op, je kunt in elk geval niet met elke test die je doet beinvloeden dat jullie kleintje zich beter vasthoudt. Bedenk je dat er mensen zijn (zoals ik) die een keer testen en daarna niet meer (ik haatte testen en de paniek of t streepje nou wel of niet donkerder werd). Probeer ervan te genieten dat het zo'n mooi oplopend streepje is ik duim heel hard voor je mee!!!
Ik zie een super mooie oploop! Gefeliciteerd. Als je morgen alleen met de KV test moet je wellicht nog oploop kunnen detecteren. Maar zelf zou ik er idd 2 dagen tussen laten.
Ik denk dat de innesteling zeker gelukt is hoor. Maar een oplopende test geeft eerder aan of het vruchtje + beginnende placenta groeit en dus goed aan t delen is. Ik denk niet dat niet oplopende testen een mislukte innesteling is maar een vruchtje dat stopt met groeien. Want anders zou je ook niet zo'n krampen en stolsels verliezen met miskraam 5-6 weken en niet oplopende testen. Maar nu ziet het er heel goed uit. Genieten maar!