Het gaat nu best wat minder hard maar ik moet mezelf naar de realiteit slaan. Dit kost met zoveel stress, ik kan dr wel om janken. Voel me zo ondankbaar maar ik kan niet anders.
Het gaat helemaal niet minder hard druif. Prima oploop. Nou stoppen met janken en ga wat leuks doen . ( want zelfs als t mis zou zijn helpt janken niet ❤️)
Ah ik snap t wel. Als t achter elkaar mis gaat dan zie je het gewoon niet zo positief allemaal, letterlijk en figuurlijk. Zelfbescherming . En ik vind t ontzettend sneu dat je je dan zo naar voelt, en t wordt wel beter maar voor nu is t bikkelen Meis.
???? Je testen zijn super opgelopen! Get a grip... ga iets leuks doen want het ziet er prima uit! Mag ik vragen waarom je zoveel stresst?? Ik zie totaal geen reden om aan te nemen (qua testjes) dat het fout zal gaan. Je bent nog geen 4 weken zwanger en ik denk dat je een hele zware zwangerschap gaat meemaken als je op deze "stress" voet doorgaat
Lieve @sweetdreams ik hoop dat je net als ik weer een positieve zin gaat krijgen hoe moeilijk ook we kunnen niks veranderanderen aan de uitslag want dat ligt al vast... Ik hoop dat je kan gaan genieten want je hebt prachtige testen
Je hebt prachtige testen meis! Snap echt wel dat je vorige ervaringen er hard ingehakt hebben, dat is ook niet meer dan logisch! Maar voor nu is er geen enkele reden om aan te nemen dat dit niet goed gaat!
Ik wil het mezelf gewoon aanpraten. Een beetje van: ziejewel, het gaat niet goed. We zijn al 3 jaar "bezig" maar ben nog nooit zo ver geweest als nu. Waarom zou het nu wel. Het is gewoon te mooi om waar te zijn.
Antwoord hier op; waarom zou het nu niet? Ik begrijp je stress en twijfel helemaal maar laat t gaan, voor nu ziet het er prima uit! Je testen lopen prima op! Ik snap dat je jezelf in bescherming wilt nemen, maar als het mis zou gaan komt de klap even hard aan als je positief denkt dus ik zou zeggen ga ervan genieten want dat heb je verdient
Maar waarom zou je jezelf bewust dit soort negativiteit aan willen praten?? Doe je dat met meerdere dingen/in meerdere situaties (dus niet alleen met een zwangerschap)?? En dat je nu verder bent dan ooit moet dan toch juist als iets goeds voelen en niet als iets doems??
Gewoon omdat het kan! Wij hebben na 5 jaar en 3 miskramen eindelijk een dochter in ons armen kunnen sluiten.. Waarom toen wel? Geen idee maar het was zo.. En het kon me ook niks schelen waarom, het was zover en het voelde goed ondanks de negatieve ervaringen.. Er van genieten kost je zoveel minder energie dan doemdenken! Je bent nu zwanger, je testen lopen prachtig op.. Je hebt geen invloed op de verdere verloop maar wel over hoe jij zelf de komende tijd door komt..