Het is bijna zover, nog maar 1 weekje en dan is het al weer moederdag... Het zal mijn eerste moederdag worden en dat vind ik ergens erg bijzonder. (terwijl ik er voorheen weinig mee had) Ik vroeg me af hoe jou eerste moederdag was of wat jij van je eerste moederdag verwacht.... En na moederdag komt er natuurlijk ook vaderdag? Heb of ga jij iets (bijzonders) doen voor je partner? Ik wil mijn man namelijk wel iets moois/ bijzonders geven alleen ik weet absoluut niet wat....??? Iemand ideeën?
Ik verwacht niks, heb ondertussen een relatie van 10 jaar dus weet wel dat ik niks hoef te verwachten (dus ook geen 'zelf'gemaakte dingen van mijn kids) al vind ik het wel erg jammer. Wat je voor vaderdag kan doen is bijv een mooie foto van je kindje of van jullie gezin geven in een mooie lijst voor op zn werk. Of mooie hand/voetafdrukjes in de verf. Zoiets?
Met mijn eerste moederdag een bos bloemen gekregen. Mijn man vond het nog te eng om die ieniemienie voetjes door de verf te halen enzo Voor vaderdag heb ik een foto van haar gemaakt met een rompertje aan met ´ik ben papa´s vriendinnetje´ en ingelijst. Doe ik dit jaar ook met m´n tweede dochter. Heeft ie een setje
ik ben benieuwt wat ik krijg hem stiekem een hind gegeven hahahah hij vegreet dat soort dingetjes altijd.. maar kan moeilijk een cadeau voor mezelf gaan kopen
Ik ben dit jaar rond vaderdag uitgerekend dus hoop stiekem op een heel speciaal cadeau. Al reken ik er niet te veel op natuurlijk maar zou wel leuk zijn!
Eerste moederdag was mn ex vergeten wat te kopen, dus is hij s' ochtends snel in de auto gestapt om bloemetjes te plukken...vond dat wel schattig. 2e is ie vergeten:x (wel een cadeautje van zijn zoon gekregen) En deze moederdag maakt hij het dubbel goed door me een fotoshoot bij een fotograaf van onze dochter te geven (namens onze dochter dan, zijn niet meer bij elkaar). 1e vaderdag heb ik een foto van hem en dochter laten maken. 2e vaderdag was ik nog pissig, maar heb wel onze dochter laten vingerverven of canvas en aankomende vaderdag moet ik nog verzinnen.
@Yaika: Dat zou wel erg leuk zijn idd.... Voetjes en handjes in evrf heb ik al met valentijn gedaan maar dat was 1 kliederboel. Foto voor op zijn werk is opzich wel leuk maar hij werkt in de gevangenis en wil graag geen foto's op zijn kantoor ivm gedetineerde die die dan ook zien... Meer ideeën zijn welkom!
Hier wordt het ook de 1e moeder en vader dag! Ik weet dat mijn man "samen met" Isabella iets heeft gekocht, en ik moest verf van hem kopen, omdat hij niet wist welke hij nou moest hebben haha, dus vast ook nog een knutselwerkje En voor hem.. nog geen idee!
Ik heb er nog steeds weinig mee. Mijn ouders doen er niet (meer) aan. Wel toen we op school nog zelf cadeautjes maakten, natuurlijk. Maar we hebben nooit iets voor ze gekocht ofzo, dat vonden ze onzin. Om eerlijk te zijn denk ik er zelf net zo over. Mijn man is er wel mee opgegroeid. Wij moeten altijd naar zijn ouders toe, cadeau kopen enzovoorts. Maar voor hemzelf hoeft het niet zo. Wij laten het dus gewoon aan ons voorbij gaan. Net als Valentijnsdag, trouwens. Ik vind het veel leuker om spontaan een cadeautje te geven / krijgen. Dat doen we wel regelmatig.
Hier ook eerste vader en moederdag! Geen idee wat ik kan verwachten, hij gaat iig niet met dr knutselen Wil voor vaderdag een leuke foto van met zn 3en (die we nog moeten maken) printen, een leuke lijst kopen en daar dan een gezellig papiertje indoen, foto erop en dan een voetje ernaast stempelen. Kan hij dit op zijn werk neerzetten leuk. En daarnaast wil ik iets leuks voor m kopen, nieuwe pan ofzo, hij kookt graag.
De eerste moederdag kreeg ik een fotolijstje met een foto van Ilana. De tweede moederdag een bosje zelfgeplukte bloemetjes, nadat hij met Ilana door het bosje naast ons huis gewandeld had. Vandaag is hij het vergeten, omdat hij met 8 mei in z'n hoofd zat. Portugal loopt (zoals gebruikelijk) niet gelijk met de rest van de wereld. Maar ik kon vandaag wel tot hald 10 uitslapen, terwijl madam normaal om 8 uur al wakker is in het weekend. Dus vandaag mijn kadootje ook echt van haar gekregen
Valentijd doe ik normaal ook niet. Maar ik zat nog zo op mijn roze wolk van de bevalling en alles. haha. Dat spontane vind ik ook leuker maar daar hoef ik helemaal niet op te wachten!
mijn eerste moederdag had ik toen onze eerste dochter 1 maand oud was.... ik kreeg toen alle geboortefoto's afgedrukt kado en een fotoboek en lijm en dan kon ik ze zelf lekker inplakken, ook nog een bos bloemen en chocolaatjes errug leuk was dat! ohja en ik mocht heeeeerlijk uitslapen
Hier ook eerste moeder en vaderdag. Ik HOOP dat mn vriend er wat aan doet. Die hint heb ik hem wel gegeven. Krijg wel cadeautje van mn meiden (zitten op KDV ). Zelf druk aan t brainstormen wat ik ga doen met vaderdag... nog GEEN idee. Ook niet voor onze vaders... moet ik ook nog iets voor verzinnen...
hier was Emma wat ouder als je zoontje en ze heeft daardoor wat kunnen verven. Voor vaderdag heeft ze ook wat gemaakt. Ik moet ook nog even wat bedenken voor vaderdag van Emma. Word vast weer wat zelf gemaakt. Vind ik zelf het leukste geniet lekker van je eerste moederdag
Ik vind het wel leuk nu Isabella iets maakt op school. Verder krijgt mijn schoonmoeder wel een attentie en mijn moeder wil niks want die doet er niet aan.