das altijd jammer als je niet zoveel vrienden hebt dan kan je niet vaak even met een vriendin gezellig iets doen savonds dat mis ik echt wel. En nu NU ben ik echt toe aan een borrel gewoon even weg even gezelligheid en lol maken zonder de kindjes. de you need a borrel to?
ja he erg he daar zitje dan op debank alleen en in je tel te kijken van uuuuuh tja uuh je snapt me wel.. I need a dubbele borrel
Ik moet erg lachen om je titel.. I Need a borrel. Heerlijk engels he, net als ik toen ik in Londen in een hotel vroeg: Do you have a schaar? Sorry off topic haha. Maar waarom ga je dan niet lekker? Heb je helemaal niemand om mee te gaan?
Dat doe ik elke dag met mijn partner (OK, ik heb een goeie getroffen, een Engelsman met bijbehorende humor)... Maar @ TS, kun je niet met je man gaan borrelen o.i.d.? Wellicht kom je dan langs die weg nog leuke potentiele vriendinnen tegen...
ik zit vanaf ongeveer 12 uur smiddags alleen altijd oke met mijn dochter maar goed ik zie mij niet om 11 uur sochtends een borrel pakken .. laatste tijd ben ik door omstandigheden vaak moe .. en lig ik al om half 11 op bed ik zie hem dus vrij weinig.. maar net als nu werkt hij 12 dagen achter elkaar ...
Werken jullie mannen ook in het weekend dan? Dat lijkt me echt lastig... Mijn man is huisman. Is ook niet altijd ideaal, maar hij is in ieder geval atijd 'beschikbaar'...
Op werkborrels na, borrel ik bijna nooit meer. Met de vriendengroep gaan we alleen met gelegenheden wat drinken/ eten/ feesten en dan regelen we meestal oppas. Maar de spontane borrels zijn toch de beste.
Als ik nog in Wormer woonde was ik wel even naar P'rend verkast, maar helaas woon ik er niet meer haha, dus geen borrel met jou vanavond.