....... i.p.v Beschuit met muisjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door popje, 31 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik zat te denken. Wat kan je visite nog meer geven dan beschuit met muisjes?
    Bijvoorbeeld cake met slagroom en muisjes of zo
    of taart.
    Wat hebben jullie gedaan of hebben jullie een idee?
    Of vinden jullie dat je beschuit met muisjes moet doen?

2. tja ik zou t wel doen, vind t lekker en is makkelijker dan taart die is niet zo lang houdbaar namelijk haha

maar misschien is t wel leuk om een taart te laten maken bij hema ofzo...met foto van je baby...en muisjes ofzo

3. Pam

Pam Actief lid

14 aug 2006
    275
    0
    0
    Bij de bakker kun je ook chocolaatjes kopen met rose of blauwe muisjes erop..
    Ik heb gister nog staan kijken maar ben de prijs weer vergeten, gaat in ieder geval per 100 gram..

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Beschuit met muisjes is wel het makkelijkst om te bewaren en per stuk te maken als je visite er is. Verder slagroomsoesjes gedoopt in de gesmolte witte chocolade en daarna in de muisjes? Je kunt ze diepvries kopen en ook weer na het maken invriezen tot je ze nodig hebt. Of biscuitjes met muisjes erop? Heeft mijn oudste dochter getracteert op school en viel erg goed!

5. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Als het kleine mannetje er is, mogen zijn broers en zus op school trakteren..

Ik heb een heleboel suikerhartjes gehaald met die lieve woordjes erop, die worden in celofaan (die rollen die ze ook gebruiken bij de bloemen winkel) verpakt en met een raffia strengetje vastgebonden.. Lekker lentegevoel en lot's of love natuurlijk... een snoepje om op te eten.. hihihi

Het ziet er erg leuk uit (in een rieten mandje)..is erg makkelijk en kan je nu al klaar maken voor moment supreme..

Groet Hilde

6. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Bedoel je van die raffia slierten? soort houtachtig?

7. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    yep, idd..

8. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Wat ik persoonlijk ook leuk vind is:
    Slagroom soesjes in een beetje gesmolten chocolade dippen en gelijk daarna in de muisjes.
    Muizen soesjes.. ;)

9. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Lange Vingers in de natte suiker dopen en dan in de rose/blauwe muisjes dippen. Mooi op een ronde schaal leggen en klaar.

10. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM errug lekker, maar als je voor een grotere groep iets moet hebben is dit wel een wat duurdere variant.

Ik had sowieso voor mensen beschuit met muisjes staan (idd lekker lang houdbaar, kan je dus altijd in huis hebben). Verder weet ik het voor deze keer niet zo goed. Ga dus fijn met dit topic meelezen!

11. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Heb jij dat spul al liggen thuis?
    Ik heb heel veel over van dat spul van mijn trouwdag.
    En zie dat jij in dezelde woonplaats als mij woont

12. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Ha ha, ik heb het ook nog over van mijn trouwdag.. incl. de rol celofaan.. Lachen zeg, waar zit jij hier dan? Wij zitten in de G.Waal... ;)

13. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    wij wonden in de wijk Kersenboogerd

14. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    ik zat zelf te denken aan, naturel muffins, en dan op de bovenkant beetje glazuur of iets en hier dan de muisjes op strooien, en dan leuk op schaal zetten, alleen zat ik indd ook wel met t problem dat dat wel sneller oud is dan beschuit, maar vind beschuit niet zo.........achh heb nog even de tijd,

15. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Lol, dat is de andere kant van de stad... hehehe.. Kom een keer een bakkie doen zou ik zeggen.. je kan me bereiken via msn of pb..

16. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    hier in belgie geven wij suikerbonen! dat is ook wel tof:)

17. Natas26

Natas26 Bekend lid

2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Een slagroomtaart! Met hand gemaakte muisjes van marsepein. In ons geval blauw met wit haha. Deze hebben we aan de verpleegkundigen in het ziekenhuis gegeven aangezien Colin 2 maanden in het ziekenhuis heeft gelegen. Kraamvisite hadden we toen niet. Mijn vriend is banketbakker en een collega heeft deze taart voor ons gemaakt. Ik heb een foto neergezet in mijn album.

Deel Deze Pagina