Hallo, Ik heb een vraagje. We hebben net een nieuwe i-pad en wil graag een foto plaatsen op het forum. Hoe doenlijk dit?? Moet ik hier iets voor downloaden? Bedankt alvast. Groetjes Melanie
Goede vraag. Ben ik ook al mee bezig geweest. Ik heb Photobucket gedownload moet je een account aanmaken. Dan kun je hier je foto's uploaden en de link kun je dan gebruiken voor zp.
Dat kan niet! Mischien dat jij de app er op krijgt van zp daar mee kan ht wel maar ik krijg hem er niet op!
Ik heb photobucket aangemaakt Maar nu weet ik niet hoe ik de foto moet uploaden. Zie het ook nergens staan alleen albums aanmaken.
Ja maar moet de foto's dan toch op photobucket zetten om de link hier te kunnen plaatsen? Of hoe krijg ik die link anders?
hier bovenaan de pagina staat een link, met die app moet het lukken http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/358257-show-dmv-foto-gaat-eten-drinken-181.html
Als je snapbucket download voor op je ipad krijg je de link van waar de foto geplaatst is inje mail.. Je gaat daar heen en copieerd de link voor het forum... Je krijgt alleen een link te zien als je hem plaatst hier....dus niet de foto ..... zo even in het kort getypt hihi
Hmm dat klinkt handig... Nu is het een beetje jammer en vind ik het meestal te veel moeite Hmm al mijn foto's zijn veel te groot nadat ik ze geüpload heb
@melanie, hoe heb je dat nou gedaan? Ik heb ook de picup app maar ik kan alleen maar url's plaatsen... Snap niet hoe ik een plaatje kan krijgen op t forum. En gefeliciteerd met je dochter
Foto maken of uit je library kiezen. Uploaden in die app en dan de link kopiëren en die plakken in de link waar je je bestanden hier upload. Snap je? Sorry, maar ik ben nogal een kluns in uitleggen
Als je url eenmaal hebt is het vrij simpel Waar je normaal kiest voor bestand uploaden van pc.. Moet je even paar cm lager kijken bij "uploaden van url" Daar plak je de url naar toe. Uploaden En voilà
Sorry sorry voor mijn late reactie. Inderdaad zo als Saskia het beschrijft moet het!! Kunnen we eindelijk pica's showen hahaha