Hallo, wie kent dit probleem? Niet elke keer, maar heb wat kleding met grijze vlekken. Hebben hem laatst wel schoongemaakt, maar helpt niet blijkbaar. Waar kan ik hem het beste nog eens mee reinigen wat erg goed werkt? groetjes en bedankt
Oh ja, dat heb ik ook eens gehad en toen waren de rubbers echt heel erg vies, dat heb ik toen compleet schoongemaakt en daarna HG wasmachinereiniger er doorheen laten gaan. Kun je bij een supermarkt kopen en dat is dan voor 2 keren. Heel erg gemakkelijk en ik vond het goed helpen.
Dit is vetluis, een naar probleem. Je kunt de machine op 90 graden leeg laten draaien met soda, daarna een keer leeg met schoonmaakazijn. Er zijn ook speciale wasmachine reinigingsmiddelen te koop
Ik heb het ook wel eens. Dan moet je idd de rubbers goed schoonmaken en ik laat de machine dan ook altijd nog op 90 graden draaien. Kan zonder iets, maar ook met van dat HG spul of soda ofzo.
Je kan dat ook krijgen als je de wasmachine te vol stopt. Dan schuren de kleren te veel langs de rubbers ofzo. Is heel vervelend want die vlekken krijg je er amper nog uit.. Mij lukt het iig niet..
Welke rubbers bedoelen jullie dan? Die in de deur? Ik denk dat ik dan maar eens grof geschut in ga zetten.... die HG.
Ja dat hadden wij ook. Het waren inderdaad de rubbers in het deurtje. Ik maakte ze wel schoon, maar het was het randje aan de onderkant. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar ik wist in ieder geval niet dat het er zat . HG of soda op 90 graden hielp hier trouwen niet tegen. Ik moest echt met een doekje weghalen. Het leek wel een soort smeer, maar het schijnt vet te zijn.
Oh, goed dat ik weet waaraan het ligt. Ik had ook wat rare grijze strepen op mijn witte was en vroeg me ook al af hoe dat kon. Ik zal die rubbers ook eens reinigen, doe dat eerlijk gezegd bijna nooit...