I Still didnt know I was pregnant

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mitsy1983, 7 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Het lijkt mij psychisch ook vrij zwaar. Normaal heb je 9 maanden de tijd om je ook een beetje geestelijk in te stellen op een kleintje. Maar nu heb je in eens een kleintje. Dat lijkt me best een omschakeling en dat is volgens mij nog zacht uitgedrukt.

2. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Ik was niet zó laat, maar kwam er ook pas bij 12 weken achter dat ik zwanger was. Ik was zo onregelmatig ongesteld, geen klachten behalve moeheid en emotioneel, maar ik werkte toen 70 uur per week en in die periode pleegde mijn tante zelfmoord, dus ik vond die klachten verklaarbaar. De test van 12 weken was amper een streep op te zien.

Het ene verhaal is geloofwaardiger dan het andere, maar ik geloof er wel in. Het lijkt me alleen wel een flinke shock!

3. Islah

Islah Niet meer actief

Ik geloof echt niet dat dit je 2x kan overkomen. 1x vind ik al best apart, dat betekent dat je 100% klachtloos bent (of iedere klacht aan iets anders toeschrijft), én door blijft menstrueren 9 maanden lang, én geen buik hebt enz. Maar 2x nee, dan zijn er waarschijnlijk grote onderliggende psychiche problemen zoals misbruik, denk ik...

4. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan het me wel voorstellen, sommige vrouwen produceren minder hcg waar toch de meeste kwaaltjes door komen. Als je die kwaaltjes niet hebt en de test is ook negatief en je wordt nog eens niet dik ook, tsja. Zeker als je anticonceptie gebruikt en/of blijft menstrueren.

Tegelijk kan ik mijn zwangerschappen niet gemist hebben, ik heb er wel degelijk last van......

5. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    ik ken een meid die bij de eerste niet wist dat ze zwanger was.. (zegt ze)...

en bij de 2e wist ze wel dat ze zwanger was... ik wist het en haar vriend, voor de rest van de wereld hield ze het verborgen (ook niet naar de vk geweest, geen onderzoeken) en toen is ze opeens bevallen in bad thuis, alleen met haar ouders beneden

alles bij mekaar gelogen dus ... daarom geloof ik die eerste keer ook niet.

Dus nee... ik denk dat er iets mis is met deze vrouwen in hun hoofd.. ziekelijk aandacht te kort?

6. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik vind het nogal kort door de mocht er dan vanuit te gaan dat er met allemaal iets mis is.. Ik vind het ook moeilijk voor te stellen, maar sommige merken echt niks hoor! En die zijn niet meteen ziek in hun hoofd.

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    maar je ziet toch de baby draaien vanaf de buiten kant? hier zag ik al hele ellebogen/knieen eruit steken met 16 weken, laat staan iets later als ze zich omdraaide o_O dat snap ik niet...

Deel Deze Pagina