Oeh....denk je te gaan testen.....zie je lichtroze streep die steeds donkerder kleurt.... Durf niet hardop te juigen... But I think he did it !
Ja, moet m eerst verkleinen voordat ik kan uploaden. En lig nog lekker in mijn bedje met smartphone.... moet echt ff bijslapen, vannacht geen oog dicht gedaan, voelde vanalles....
Nope, eerste ronde...volgens mijn man komt t door zijn turbo zaad hihih. Hij zei vanmorgen nog, dit is de new kid turbo....zucht..hihihi
whahahaha geweldig die reactie van je man! Gefeliciteerd hoor!! Super voor je lekker in de 1e ronde!!
Helemaal leuk!!! Ben jaloers! Krijg helemaal testsrang nu ik dit zo lees! Morgen toch maar een vroege test doen denk ik. Geniet van deze mooie tijd !
Oooh maar hoe is de streep...gefeliciteerd..leuke reactie van je man....mijn vriend zei..."I sure dont shoot blanks" Dus even foto doen....spannnend
Jup, syreep was eerst licht, maar daarna werd ie wel errug roze.. Als ik de streep mag vertrouwen is t meer dan duidelijk...maar goed, eer mijn kop mijn lijf vertrouwd...... Ik durf en in iedergeval nog geen gat in de lucht me te springen, miss toch nog vroeg, kan nog van alles gebeuren...denk ik dan...
niet teveel zorgen maken is nergens goed voor wat voor test had je gedaan dan? hier ook een man die heel trots is op zn superzaad LOL 3x ronde 1 zwanger
Lol. Ja hij stond met n breede smile, niet piepenschat, tis n streepje...en ik stond maar wezeloos te gapen vol ongeloof. Na alle berichtgevingen hier had ik kruidvat test gehaald 2 voor 5 euro..miss straks nog maar n setje ter controle..