Nou, dat vind ik vreemd. Ik krijg gelijk allerlei rare ideeën (denk: Charlie Hebdo-achtige taferelen). Als er technische problemen zijn zetten ze toch wel "Wegens technische problemen geen Journaal mogelijk." Of ben ik nu erg paranoïde?
Er is een man met pistool in de studio die zendtijd eist. Staat op diverse media. Ik volg het op Twitter, echt unheimisch...
Het is maar goed dat ik dit forum lees, want toevallig staat het 8uur journaal niet op. IK hoop dat niemand gewond raakt.
Wel heel vreemd dat je het alleen via Twitter kan volgen. Geen extra RTL nieuws, niets op Radio 1, heel vreemd
Ja, ik was al op de andere zenders aan het kijken of daar soms een extra nieuwsuitzending was, maar helemaal niks dus...
Nou ja, zo vreemd vind ik dat niet als je een gewapende man in de regiekamer hebt staan. Lang leve de social media.
Was ook t eerste wat ik dacht. wordt er toch wel akelig van hoor van dit soort berichten Hopelijk voor de medewerkers dat hij idd overmeesterd is en ze goede psychische hulp krijgen