Ik hoor nu toch iets raars... Die man op NOS zegt dat de uitzending niet herstart kan worden nu omdat ze niet zomaar meteen kunnen uitzenden, er moet eerst contact gemaakt worden met uitzendingcentrum. Maar terwijl alle mensen van NOS buiten stonden kon RTL de beelden uitzenden van het studio van NOS waar die vent stond. Hebben zij toegang tot elkaars camerabesturing? Oh, ik hoor net dat presentator Martijn met die man had gepraat nadat hij gearresteerd was?
Dit komt omdat het op een mediaplatform gebeurd is. Daarom gaat het zo snel nos krijgt zowat een orgasme dat het daar gebeurd.
Het zal vast geen "studentengrap" zijn, dan ben je wel écht HEEL dom als je dat bedenkt en/of uitvoert...
Ehm nou Ik werk niet voor de nos, maar ik heb al zeker 6x gehoord dat het jammer is dat ze niet bij het materiaal kunnen... Lijkt mij dat je wel met andere dingen bezig bent dan met waar je spullen zijn en of je de eerste bent die de informatie geeft
Mensen dit is toch niet geacteerd?? Kom op zeg, denken sommigen van jullie dit echt? Dat de regering op deze manier wil laten zien dat ze alles onder controle hebben?? Wie bedenkt zoiets... Nah goed, het zal wel, verder wil ik er niks over zeggen. Maar geacteerd is dit niet natuurlijk!
Ik weet niet hoor maar er klopt echt iets niet aan dit verhaal... Ik heb het idee dat wat de jongen wilde vertellen gewoon wordt achtergehouden.
Grappig, als er iets aan de hand is en de media brengt niets naar buiten dan is het een samenzwering en nu er wél informatie is moet het wel nep zijn. Sommige ideeën hier vind ik minstens zo raar als de actie van deze man.
Een man met een psychose word op dezelfde manier overmeesterd hoor, en die is ook 200% overtuigd van wat hij geloofd dat hij de nieuwe Jezus is bijvoorbeeld ^^
??? zo komen de meest gekke dingen in de wereld. Sociale media melden het volgende: https://twitter.com/MartinKoolhoven/status/560899608701063168/photo/1
??? Door dit soort tweets komen juist de vreemde verhalen de wereld in! Is toch geen betrouwbare bron???
Zijn hier echt mensen die denken dat dit door de regering is bedacht en uitgevoerd? Haha we wonen hier niet in een 1 of andere bananenrepubliek!
Novaa , dit idee heb ik ook . En maar snel naar buiten brengen dat allebei z'n ouders overleden zijn dys hij daardoor misschien wel ontspoord zou kunnen zijn .
Mocht het allemaal echt zijn en had die jongen echt iets te vertellen dan wordt dat natuurlijk niet naar buiten gebracht. Het zal dan allemaal netjes in de doofpot gestopt worden en die jongen wordt afgedaan als psychotisch of iets in die richting.