I.v.m. omstandigheden geen Journaal mogelijk...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sunbeam, 29 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Hoezo zouden zijn ouders zijn overleden :(

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,8 KB
      Weergaven:
      5
  2. Augustu

Augustu Actief lid

3 aug 2012
    325
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit filmpje staat al enkele jaren op internet. Ik heb hem al heel lang geleden gezien. Hij is van 2011 geloof ik. Nu hebben ze het opnieuw geplaatst met de naam van die jongen in de titel.

3. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik denk dat het gewoon een verwarde jonge man was, meer niet. Ik geloof al die geruchten niet.

4. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    Gisteravond laat las ik op RTL Nieuws nog het bericht
    dat bij de huiszoeking in Pijnacker een ambulance met
    loeiende sirenes richting dat huis ging.

Is daar al wat meer over bekend??

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #345 Devilschase, 30 jan 2015
    Laatst bewerkt: 30 jan 2015
    Dit waren gewone dienders. Het AT herken je echt wel hoor....

Die dragen bivakmutsen, zwarte uniformen en zijn toch echt wat meer bewapend....

Hieronder het AT, en in de gecamoufleerde uniformen de DSI van de Politie.

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    lol

7. appelpie

appelpie Actief lid

15 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou als iemand regelmatig naar undercover Nederland kijkt heb je de werkwijze van Alberto wel door. Hij is altijd vermomd met camera ergens op zijn lichaam. Etc en meestal doet hij dat heimelijk en pas achteraf zie je beelden van wat hij eventueel KON doen zoals dat vliegtuig van onze nassau's om met een wapen binnen te dringen en dreigen lijk mij echt sterk dat dit undercover actief was. Want je weet nooit wat de tegenpartij doet.

Daarbij wat ik denk van extra beveiliging. Als iemand kwaad wil doen doet diegene dat Hoe dan ook en met een gewoon wapen kan je relatief goed tegen weren zoals een kogel vrije vest en kogelvrij glas. Maar tegen wapens zoals die bij charlie zijn gebruikt. Houdt weinig tegen. dat is gewoon een kogel regen wat je krijgt.
    Ik vrees met de bezuinigingen in de gezondheidszorg en het huidig sociaal klimaat dat we een toename gaan krijgen van lone rangers en fanatiekelingen en wannabee's
    en dan kan je nog zo goed beveiligen er zal er altijd wel een tussendoor glippen

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Dat stond gister op twitter

Maar net als alle andere geruchten moet je dat natuurlijk niet direct aannemen

Toen mijn vader was overleden kwamen er geruchten dat hij onder een grasmachine was gekomen en zo was overleden...terwijl hij gewoon in de tuin was gevonden en daar was overleden... zo hoort iemand iets en dan gaat het een eigen leven leiden.

9. appelpie

appelpie Actief lid

15 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn excuus voor spelfouten ik tik dit op mijn mobiel die soms een eigen leven wil leiden 😕

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Gelukkig kan jij het beter zullen we dan maar denken. Ten eerste was het geen arrestatieteam maar "gewoon" politieagenten. Ten tweede hebben die geen hoofdbescherming, ten derde gaan ze met gevaar voor eigen leven dus zonder hoofdbescherming naar binnen ipv op andere eenheden te wachten omdat ze diegene zo snel mogelijk daar weg wilden hebben. En ten 4e, ze liepen niet door elkaar.

Je moet vanuit een V-vorm gaan lopen en dan vervolgens om elkaar heen lopen om niet in elkaars vuurlijn te lopen. Deze agenten hebben exact zo gehandeld zoals het wordt aangeleerd binnen het werk. Daarbij moet jij eens nagaan hoe hoog de adrenaline op dat moment zit.

Jij weet als agent namelijk niet wat zo iemand gaat doen en wat zijn bedoeling daadwerkelijk is. De verdachte weet dat wel en heeft dus altijd een stap voor in zijn handelen en daar moet je als politie op acteren, snel genoeg, want je eigen leven en dat van je collega's kan op het spel staan. De adrenaline zit torenhoog op dat moment, probeer jij dan nog maar eens 100% realistisch te zijn en helder te kunnen nadenken. Dat is erg lastig, maar wel noodzakelijk. Dus doe je er alles aan om op dat moment zo helder mogelijk te blijven denken. Dat iets er knullig uit ziet kan me niet schelen, ze hebben goed gehandeld en daar gaat het om. We zijn nou eenmaal niet de politie van CSI of een of andere film waarin alles zo mooi mogelijk wordt neergezet.

Dit is de realiteit, niet de films.

11. appelpie

appelpie Actief lid

15 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach Beste stuurlui staan aan wal zeggen ze 😉 en dat is ook redelijk typisch Nederlands wij weten het (achteraf) beter hoe er gehandeld moest worden.
    Ik vind het een goede actief. Wat moest er anders dan vraag ik mij af bij diegene die het geen goede actie vonden. Want niemand is gewond geraakt op gedood en de dader is levend gepakt

12. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Mooi dat ook de arrestatie-hond op de foto een kogelvrij vest aan heeft. Die hoort ook beschermd te worden. 😊

13. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Vanochtend was al op het nieuws dat zijn ouders gescheiden zijn. Iedereen kan van alles op twitter zetten...

14. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Knullig? Wat zou jij gedaan hebben dan? Snel wegrennen waarschijnlijk.

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    En zo is het

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

AMEN.

De beste stuurlui staan aan de wal, zullen we maar zeggen.....

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Ja, alle politiehonden krijgen binnenkort een kogelwerend en steekwerend vest. Is erg lang over gedaan omdat de andere vesten voor de honden te zwaar waren, ze konden daarmee niet goed functioneren. Nu is er eindelijk een vest welke niet meer dan 2 kilo weegt ek de hond dus makkelijk de hele dag aankan.

18. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    @Devilschase: Haha, goed zo. Ietsjes meer respect voor deze mannen (+ hond ;)) mag wat mij betreft wel.

Ik moest trouwens wel lachen toen ze het over de "beveiliging" van de mediapark hadden. Ik ben er vlakbij opgegroeid en als tieners slopen we regelmatig als volleerd inbrekers het mediapark binnen om onze favoriete boyband te stalken, als die daar weer eens bij de radio of tv studios te gast waren. Toendertijd (+- 20 jaar geleden...) was de beveiliging zo lek als een mandje en waren er wel 4 a 5 manieren om er relatief gemakkelijk binnen te komen. Zette de beveiliging ons er via de hoofdingang weer uit, dan slopen bij weer door gaten in het hek aan de achterkant naar binnen. Als dat nu nog steeds zo is, heeft deze jongen nauwelijks moeite hoeven doen om binnen te komen.

19. Talvi

Talvi Niet meer actief

Waarom wordt zijn gezicht nu eigenlijk afgeschermd? Gisteren was hij vol in beeld en iedereen heeft dat kunnen zien..

20. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Om verdere schade te beperken. Ik vind het ook ontzettend dom dat hij gisteravond tot in den treure met gezicht op tv kwam. Tot zo ver onze privacy...

Deel Deze Pagina