Net op Radio 1 een fragment van vanavond, daar hoor je e.e.a. wat er gebeurde op dat moment.. Heel vreemd/eng om dat zo te horen.. JE hoorde die knakker, regie en politie geloof ik
Die brief slaat ook helemaal nergens op. 98 hackers voor een cyberaanval? Ja succes dan, hè?? En radioactief materiaal heeft bijna elk land... Pffffff. Mja wanneer zo'n iemand voor je staat met een briefje en een wapen, zou ik hem ook doorlaten. Right this way, sir ! Ik ben wel benieuwd naar het motief; al denk ik het wel te weten ondertussen.
Ohhh dat filmpje bij de NOS link zie je op het laatst ook de overmeestering. Kippenvel brrr alles in beeld.
Pff...die man die niet in beeld is en met die man praat, die is vast doodbang geweest, al merk je 't niet...
uitzending op 1 en idd 98 hackers...zucht dat weten ze als ze er 95 hebben dat ze nog niet klaar zijn
Nu een uitzending op NPO 1 Volgens mij zit die man in een psychose ofzo. De dingen die hij zegt "de mensen van bovenaf" etc. Hij lijkt mij niet alsof het een IS-actie is ofzo...
Ja, het zijn wel een stelletje prutsers dan Een handjevol hackers, hooguit 6, zouden beter hun werk kunnen doen. Het radioactief materiaal is ook weer zowat. Maar dat wapen; pffff. Hij zou maar tegenover je staan. Ik kan me niet eens genoeg in zo'n situatie verplaatsen om te weten wat ik zou doen. Ik denk dat ik gewoon braaf meewerk... Je staat sowieso doodsangsten uit...
Wat hij zei was ook apart, wij zijn ingehuurd door inlichtingen diensten... als het IS zou zijn, zou hij toch veel agressiever zijn???