Nieuws in het nieuws ze kunnen niet uit zenden omdat alles buiten staat. Man politiek is nu de nieuws brenger. Idd wat een nieuws. Pfff.
als je echt in die waan zit, dan kom je volgens mij ook niet mega verward over omdat je geloofd wat je doet.
Ik geloof echt niet dat het Hackers waren. Hackers doen dit niet, zijn geen collectief (anonymous kan iedereen zijn, zet een masker op en klaar) er is een schaduw afdeling op internet waar zij zitten, en soms zet iemand daar iets op om bijvoorbeeld iets plat te leggen en andere Hackers doen dan mee. Er is geen leider, geen "bestuur" en om die reden dus geen collectief. Zoals straks al terecht werd gezegd. Goede Hackers leggen de nos plat en zenden hun filmpje gewoon zelf uit. Daarom geloof ik hem niet
Ja dat vind ik wel jammer. Of anders is het ruim tien jaar later ofzo en dikke mosterd na de maaltijd... Dat vind ik altijd zo zonde. Dat zie je helaas bijna altijd in dit soort situaties. Ik begrijp het wel - als het bijvoorbeeld om terrorisme gaat, maar toch. Ik wil het weten, ik kan het handelen. En zo niet, wil ik het liever toch weten Het is gewoon bijna censuur te noemen. Had hem dan zijn woord laten doen. Oh, die cameraman stond achter de politie; die staat gewoon stijf van de adrenaline. Props Dat werk lijkt mij ook wel gaaf om te doen. Gewoon 'veilig' achter de politie aan lopen. Doen journalisten in oorlogsgebied ook met militairen.
mijn vader had ook vaak psychoses. die kon bloedkalm en serieus overkomen.... dus dat zegt helaas niets
Nou, ik denk wel... als het echt zo'n goede hackersgroep is, en deze actie dus is mislukt.. Dan waren ze dus toch niet heel goed, en dan ga je toch meteen over op plan b? Of gaat morgen precies hetzelfde gebeuren? een beetje goede hackersgroep (Anonymous o.i.d.) zouden toch meteen de hele zender hacken en alsnog hun verhaal vertellen als deze meneer faalt?
Nieuws blijft nieuws de camera draait wel. Blijft bizar. Maar ben ook nieuwsgierig wat die te vertellen had maar zonder pistool en gijzeling.
Er zijn ook Hackers die moslim zijn. Of katholieken die Ali heten, of een moslim die Jezus (Isa in het Arabisch) heet. Maw, Je opmerking slaat kant nog wal
Dit denk ik dus ook precies hetzelfde, ik vind het bizar, en ook best wel eng allemaal, en idd waarom horen we niets over het motief???? Eigenlijk herhalen ze nu al ruim een uur hetzelfde........
Pff als dat waar is is het wel een slik moment. Sneu en zielig te gelijk hij kwam ook sneu over... maar ja
Dat is altijd zo helaas. Heel veel herkauwen, weinig echte nieuwswaarde. Denk dat wij zo maar geewoon gaan slapen, wordt toch pas morgen voordat er wat bekend is denk ik
Dit is echt een schoolvoorbeeld van een flinke waan hoor en eigenlijk heel sneu dat die jongen niet op tijd geholpen is, dit zal hem zijn hele leven blijven achtervolgen terwijl hij feitelijk niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor zijn daden. Iemand in een psychose hoeft ook niet verward te zijn, maar is er juist van overtuigd dat wat hij beleeft ook echt de waarheid is. Wat ik kwalijker vind is dat hij, in de huidige tijd, gewoon het gebouw heeft kunnen binnendringen.
Ik denk het eigenlijk ook. Aangezien zijn ouders net zijn overleden, dat is een flinke klap en kan een flinke waan veroorzaken. Arm jong
Als dat waar is, is het dus een flinke trigger voor een psychotische episode. Ik heb bijna medelijden met die jongen. edit; oeps flinke mosterd na de maalijd
Insomniac , na de dingen die er zijn gebeurd de afgelopen tijd , was helaas het eerste waar ik op de foto naar keek , of het een persoon was met een moslim achtergrond (dat zou ook een Nederlander kunnen zijn of een Fransman , Belg of wat dan ook ) maar de kans is natuurlijk groter bij bepaalde afkomsten . Ik hoopte ergens dus ook dat het dus geen moslim extremist zou zijn , en dat kan je niet zien aan een naam en foto dus kon je al bij afkomst uit . Tuurlijk hoeft het niet maar naar de naam gekeken is het echt realistische van wel .