de 7de ronde...wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kikkert, 4 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ben zelf gestopt in september 2006 dat is dus nu 7 maand geleden....en nog steeds niet zwanger, maar gelukkig ben ik niet de enige, dat geeft toch wel een beetje troost. we gaan het deze maand weer op nieuw proberen dus wie weet. ik hoop dat het maar snel mag lukken. en voor de rest van de dames op dit forum ook. ;)

liefs kikkert

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    trouwens wie heeft er wat tips voor me? mijn vriend heeft een zeer drukke baan en als hij dan thuis komt dan heeft hij vaak geen zin om te klussen...en zo lukt zwanger worden natuurlijk niet echt snel hihihi. dus als jullie tips hebben dan hoor ik ze graag.

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Zorgen dat hij zin krijgt? :) :) :)

Zet kaarsjes in de slaapkamer en steek ze aan. Zorg voor een romantisch sfeertje.. Trek sexy :oops: lingerie aan en wacht op hem in de slaapkamer.. Zo kan hij je niet ontlopen haha :) :) :)

4. monatoetje

monatoetje Actief lid

31 jan 2007
    335
    1
    0
    masseren?

5. miesje

miesje Actief lid

20 okt 2006
    114
    0
    0
    belgie, de kempen
    hallo,

ook ik zit in ronde 7 nu
    ook van september 2006 beginnen klussen
    in oktober was ik zwanger maar is uitgedraaid op een miskraam

tot nu toe nog steeds niet terug zwanger

begint me nu wel heel lang te duren

bij onze dochter hebben we ook 9 maand moeten wachten voor ik zwanger was maar toen was ik wel 10 jaar jonger

nu klussen we bijna dagelijks, minimum 1 dag overslaan, ik weet niet of het iets gaat helpen hoor

groetjes miesje

6. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hoi KIKKERT!

Ik ben in augustus gestopt met de pil. Vanaf die tijd niet meer met voorbehoedsmiddelen gesekst! Maar vanaf januari wat bewuster naar mijn cycles gaan kijken!

Ja dat is moeilijk met je man! Misschien met hem praten over het feit dat jullie het allebei willen en er dan dus ook iets voor zullen moeten doen :(:

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Hoi kikkert

Wij zijn ook eind oktober gestopt met de pil .
    We zijn dus nu een half jaar bezig , alleen mijn cyclus wil niet echt op gang komen , zie ook topic lange cyclus .

Veel succes !

In mei naar de gyn

8. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Hoi,

Ik ben ook sinds september 2006 van de pil af. Ongelooflijk hoesnel de tijd voorbij gaat. Als ik deze week ongesteld word zitten we gewoon alweer in ronde 7.

Succes! Dat we maar allemaal snel zwanger mogen zijn!

Debby

9. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Voor mij is t ronde 6 nu, na een mk.. Als je door had geteld was t ronde 7 geweest, en ik weet nu natuurlijk ook helemaal niet hoe lang het nog kan gaan duren tot de volgende keer. Wil me er voolopig niet te veel mee bezig houden.. just wait and see..!

Succes meid!

10. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    hee kikkert!
    ik ben 29 aug. met de pil gestopt maar zit nog maar in ronde 5 (ivm onregelmatigheid).
    laatste 2 x was 37 dagen, maar zit nu alweer richting dag 50.. afgelopen zaterdag - getest.
    ik zeg; gewoon doorgaan!

11. Loesie

Loesie Lid

10 mrt 2007
    97
    0
    0
    hoi meiden,

zit ook in ronde 7 ( als ik maandag ongesteld word)
    Augustus begonnen en tussen door 2 maanden niet geklust :( eigenlijk nog niet zo lang, als je leest dat het bij sommige meiden 2 jaar duurt.. de ellende is dat je stopt met de pil als graag kindjes wilt en dat het DAARNA nog lang kan duren :(

Komt allemaal goed :D

12. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    Hoi Hoi

Als het deze maand niet gelukt is dan ga ik ook naar ronde 7 wel balen. We hebben deze maand pas echt op de juiste moment geklust de maanden ervoor heb ik mn eisprong verkeerde ingeschat dacht altijd dat ik hm rond dag 15,16,17 had maar dat kan natuurlijk niet met een cyclus van rond de 33 dagen ben nu dus ook met ovulatietesten begonnen. Mn vriend heeft ook een drukke baan is vaak heel laat thuis en zit soms in de kost helaas en dan werk ik nog in ploegendienst :x

Suc6 iedereen!

13. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    ik zit ook in ronde 7 dus ook in september gestopt...
    ik hoop dat het nu raak is!
    en wat je vriend betreft gewoon als ie ligt te slapen....ehh leuke dingen doen dan wordt ie vanzelf wakker ;)

14. hoi,

ik ben in augustus gestopt, maar zit nu nog in ronde 4, heb hele lange rondes, ook nun nog geen ei....

succes rensie

15. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik ben in mei 2006 gestopt (dus bijna een jaar geleden!) en ik ben nu in ronde 8....

16. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Bij mij was het in ronde 7 raak!

En ik kan je gerust stellen ik heb in die bewuste maand maar
    3 keer geklust met mijn mannetje en niet eens op de juiste dagen voor
    mijn gevoel (heb een heel regelmatige cyclus van 28 dagen) en toch hardstikke raak!

Niet te veel over nadenken het komt vanzelf!

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hallo dames hoe groot is de kans dat je zwanger word als je klust terwijl je ongi bent of even erna? want dan is je ei er toch nog niet he?

18. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    ik heb op andere forums wel eens gelezen dat vrouwen zwanger werden terwijl ze maar 1 keer hadden geklust en dat 1 dag na hun menstruatie!
    dus het kan schijnbaar wel..

19. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Ik ben in september gestopt met de pil, maar als we 3x keer serieus ervoor gegaan zijn is het veel! Ben nu een paar dagen over tijd, maar kan me haast niet voorstellen dat het deze maand raak is geweest. Doordat mijn man regelmatig weg is voor zijn werk, hebben we maar 1 klein kansje gehad deze ronde! Voorlopig heb ik nog alle tijd, dus als ik in dit tempo over 3 jaar nog niet zwanger ben, ga ik me eens zorgen maken! ;)

20. Loesie

Loesie Lid

10 mrt 2007
    97
    0
    0
    ongesteld geworden... ga nu dus officieel naar ronde 7 :(

Deel Deze Pagina