Gefrustreerd!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Baby09, Aug 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Pff... Ik haaaaaaat mijn lichaam!!!! Ik ben in maart 2009 gestopt met de pil. Mijn eerste cyclussen waren 40-38-37-42 en daarna zijn ze erg omhoog gegeschoten. Uiteindelijk kwam dat door een nogal grote cyste die er operatief is uitgehaald. Toen even rust gehad en een maand of 2 de pil geslikt. Toen er weer vanaf gegaan. Super! En ja hoor na 40 dagen weer een menstruatie (Of een vmk had 2 positieve testen en begon daarna te bloedden) Nu zit ik op dag 42, allerlei kwaaltjes. Tepels die branden en jeuken, soort van misselijkheid, mn buik voelt niet helemaal lekker. Dus van alles en nog wat en voelt gewoon niet zoals het hoort. De nacht van 4 op 5 augustus menstruatiekrampen gehad. Dus dacht ja hoor ik word ongesteld, maarja nog steeds niks dus. Al 3 testen gedaan.. negatiever kan niet..

Word er zooooooo moe van! Er gaat nu dus weer vanalles door mn hoofd, stel dat ik weer een cyste heb, stel dat mn ei later was enz enz enz en vooral laat me dan maar gewoon ongie worden!!

Zo moest even spuien hoor, kan bij niemand terecht en voelt toch wel heel erg goed om het zo even neer te zetten :)

2. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Ohja en heb ook de hele dag door last van mn liezen, overal spierpijn, en als het ook maar even lekker warm is door de zon ofzo loop ik al te zweten als een otter niet normaal. Zeg tegen mn vent steeds kheb opvliegers:p

3. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Kan me goed voorstellen dat je daarvan gefrustreerd raakt! Wat vervelend allemaal zeg pffff!! Ik wens je veel sterkte. En een dikke knuf!!!! :p

4. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    :) Dank je!

Heb je niet toevallig een voorspellende gave?? Kan je me even vertellen wat er aan de hand is :p

5. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    3,330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Wat vervelend voor je! En je kwaaltjes klinken als zwangerschapskwaaltjes, dus als je dan negatief test is het dubbel frustrerend... Maar misschien komt het nog? Ik help je hopen!!!

6. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik wou dat ik dat had... dan kon ik voorspellen wanneer iedereen hier zwanger zou zijn, en ikzelf! :(

7. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Ik blijf ook zeker hoop houden, en als jullie dat ook voor mij doen komt het vast goed!! :)
    Ach we blijven maar lachen he, het is gewoon zo jammer dat je er geen controle over hebt!!

8. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Gaat helemaal goed komen meid! Er komt een beebje voor jou, misschien istie al in aantocht ;)

9. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Jeejtje wat heb jij al vroeg posi getest :D

10. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hope so! Maar ik durf van niks uit te gaan... Hopen hopen hopen!!!

11. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Inderdaad en helaas meer kun je niet doen.. :(
    Ik ga met je mee hopen :)

12. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik wou maar dat er een bepaalde controle op zat... Dat als je met de pil stopte iedere vrouw toch zeker binnen een paar maanden zwanger is.. de natuur moet zo geregeld zijn eigenlijk. Of dat er een bepaalde cyclusdag is, als je 'het' dan doet dat je vast en zeker zwanger zou zijn... achja, keep dreaming!!!!

13. Dins

Dins Actief lid

Aug 4, 2010
    259
    0
    0
    NL
    Oei vervelend..ppfff het is alleen maar hopenn!!:( maar blijf positief :)!!

Share This Page