YouTube - I Would Die For That Dit filmpje/liedje wou ik ff met jullie delen! Vind hem zo mooi! Voor de dames die zich hierin herkennen is het miss een steuntje in de rug of ff een momentje om ff je ff lekker te laten gaan. Ik had de tranen in me ogen staan in elk geval. & kippenvel! Liefs H&F82
Ik kon hem al een tijdje maar wat een stem heeft die vrouw en de tekst gaan gewoon je haren van overeind staan!
Prachtig! Ik kende hem al, maar heb tranen in mijn ogen. Ik ben voor de rechten van de vrouw, enzo... maar zoveel abortussen per jaar in Amerika? Abortus bij een gezonde zwangerschap? Met alle respect voor vrouwen die die moeilijke keus hebben moeten maken, maar ik kan me er steeds minder bij voorstellen. Er zijn zoveel vrouwen die kinderen willen en niet kunnen krijgen, of homofiele stellen die een kind willen adopteren. Er is voor elk kind een plekje op deze aarde, het is zo zonde om het weg te doen!
Helemaal mee eens zilvervosje, Alleen als je verkracht bent en dan zwanger wordt vind ik het iets anders, jah je kan je kind dan laten adopteren, maar voor het kind is het niet echt leuk om te weten dat je vader een verkrachter is.
Sorry, beetje off-topic: Wanneer een kindje erg zwaar gehandicapt zal worden, of medisch gezien het enorm zwaar gaat krijgen in zijn/haar leventje, dan kan ik me voorstellen dat ik een abortus zou overwegen. En dan ook graag in een zo vroeg mogelijk stadium, niet als het al een kindje is! Maar in de meeste gevallen kan ik me er echt geen inbeelding van maken! Mijn gevoel schreeuwt: abortus zou verboden moeten worden! Waarom beeindig je in hemelsnaam een gezonde zwangerschap??? Omdat het niet in je leven past? Omdat je perongeluk zwanger bent geworden? En...Sorry hoor, een verkrachting is verschrikkelijk, maar een kind blijft een geschenk ookal ontstaat het uit een verschrikkelijke gebeurtenis!!! Ik had zelf een eikel van een vader die me rond mn 2e heeft gedumpt samen met mijn moeder. Wou mijn moeder mij toen nog wel? Elke keer dat ze naar mij keek zag ze hem toch ook??? En kan je het niet opbrengen om het kind te houden, laat het dan adopteren. En dat jij de conclusie trekt dat het voor een kind misschien ook beter is om maar niet geboren te worden vind ik erg kortzichtig. Natuurlijk zal het niet leuk zijn, maar het wil niet zeggen dat het kind er niet mee kan (leren) leven. Het is maar net hoe het wordt grootgebracht en hoe alles aan het kind wordt uitgelegd. Als het mijn (adoptie)kind zou zijn zou ik het blijven zeggen dat hij/zij het mooiste was wat me ooit is overkomen. Ongeacht wat er ooit aan vooraf is gegaan. Het spijt me maar dit moest ik even kwijt.
geeft niet lvp. Je mag van mij je mening gewoon geven hoor, ookal is jou mening anders dan die van mij. ik zou ook niet zo snel een abortus doen. maar er zouden voor mij uitzonderingen kunnen zijn. En ik kan wel zeggen dat ik nu zeg als ik verkracht ben dan zou ik het wel weg laten halen, dat weet ik niet 100% zeker, ik heb zoiets nooit meegemaakt, dus jah ik weet niet hoe ik er op dat moment over zou denken.