Moet zeggen kindjes zijn 3/4 nl en 1/4 Surinaams. Dus je ziet maar net een kleurtje haha. Echt super licht getint maar wel bruin haar en bruine ogen. Dat kan bij dit kindje anders zijn natuurlijk wordt weer spannend Maar typische namen die je vaak hoort bij getinte kinderen vinden wij echt niet leuk, past ook niet bij ons.
Ian was het ook geworden. Maar we staan voor een uitdaging want verwachten een meisje! Super leuk natuurlijk maar een ramp wat betreft namen
Kun je namen noemen die t niet worden maar een beetje een richting kunnen geven? Wie weet kunnen we dan weer meedenken
Ja graag!!Lief! We willen in eerste instantie vernoemen. Jan of (Gerardine), (Ma)ria mag er ook bij haha. Ik had Nadine maar doe vindt mn vriend niet leuk dus die valt af. Kindje zal een kwartbloedje zijn..Hele typische Hollandse namen passen dus niet. Ook geen typische getinte kinderen namen bv cheraily ed. Ik vind Leah een mooie naam dan wel Engelse klank. Dan wordt het Lia. Vernoemd naar Ria. Of is dat te ver gezocht!? Gianna vind ik ook een leuke naam maar misschien te Italiaans. Iig een Internationale naam
Mooie naam maar net niet ofzo. Dacht wel aal Mariah. Dan weer niet op zn engels uitgespoken. Dus Maraja
Ik vind als je je kindje wil vernoemen naar iemand moet je dat doen en niet een geknutselde versie van. Misschien als tweede naam. Ik dacht aan Marja
Leuk een meisje! Diara misschien? Vind ik zelf een mooie naam maar komt bij ons al voor in de familie (ook een half surinaams meisje toevallig)
Geknutseld is voor mij bestaande namen knutselen tot een niet bestaande naam. En daar vraag ik niet om. Moet gewoon een bestaande mooie traditionele naam zijn. Als we niks vinden dan gaan we voor een vernoemingnin de tweede naam. Marja is veel te hollands voor ons.