Grrrr, ik moet gewoon echt even mij ei kwijt. 3 week geleden hebben wij een woning toegezegd gekregen. Hiervoor hebben wij ib-60 formulieren nodig die ook toen direct zijn aangevraagd. Belastingdienst zegt dat deze formulieren binnen 5 werkdagen binnen moeten zijn. Nou niet dus. Inmiddels wordt het ons nu 4 x opgestuurd. En hebben we tot op heden nog niets ontvangen. Wie herkent dit?
Eigenlijk juist niet. Ik moest laatst voor de PSZ ib60 formulieren overleggen en ik had ze keurig op tijd binnen. Hoe zit het met andere post? Krijg je die wel gewoon? Anders een bellen met een medewerker van de belastingdienst.
Herken het eerlijk gezegd ook niet... Ik dacht laat ik vast de nieuwe van 2013 aanvragen en had hem met 2 dagen in huis. Vorig jaar bij toewijzing van ons huis had ik hem ook met een paar dagen.... Denk dat er iets fout gaat inderdaad , krijg je de rest van de post wel??
Belastingdienst heeft inderdaad een achterstand. Ik had ze ook aangevraagd en pas 3 weken later binnen. Had ze nodig voor bezwaar huurverhoging maar gelukkig was woonstichting ook van de achterstand op de hoogte en was het geen probleem dat ik hem later inleverde. Helaas duurt dan ook beslissing op het bezwaar langer...
De andere post krijgen we wel gewoon. Heb inmiddels 2 keer contact met ze gehad gehad maar volgens hun is het gewoon verstuurd. Nou is het 2 keer onderweg. Overigens heb ik nog wel even contact gehad met PostNL & Sandd. Maar volgens mij loopt de post hier verder goed. Heb niet het idee dat er post mist of te laat is.
Wij hebben ze ook nodig voor de Woningstichting, eerder krijgen we geen sleutel. In jou geval is het ook behoorlijk balen. Maar het zal vast goed komen. Succes. Zou het wel zo netjes vinden dat als ze daadwerkelijk een achterstand hebben ze dit even vermelden. Heb ze inmiddels 2 keer gesproken en die meneer zei nog dat het binnen 5 werkdagen in huis hoort te zijn.
Ja het ligt er bij de belastingdienst altijd heel erg aan wie je te spreken krijgt wat voor info je krijgt... heb zelf 3x gebeld, 3 keer ander verhaal en uiteindelijk 3 weken na eerste telefoontje 2 formulieren na elkaar gekregen.
die had ik zo binnen inderdaad, kwa dat zijn ze wel goed, maar de rest jeetje mina wat een zooi, ik ben de hele ochtend al aan het uitzoeken waar de fout ligt die hun gemaakt hebben( maar neej volgens bd kan dat niet)