Hoii, Wij zouden graag naar Thailand willen.. Is er misschien iemand die ook naar Thailand is geweest en aanraders heeft?Confused Ik zoek iets wat dichtbij een stad ligt/ bij het strand en met mooie gebergten en waar je bijv. boottochtjes kan maken. En waar het ook wel romantisch is.Smile Ik weet alleen niet echt hoe ik dit moet aanpakken, vandaar dat ik jullie advies vraag. Ging je met een groepsreis of alleen met je gezin en evt. welke reisorganisatie is een aanrader?? Welke plaatsen in Thailand zijn er mooi om op vakantie te gaan? Heeft er iemand aanraders voor bepaalde hotels of vakantiehuisjes? Ik weet ook niet 100% zeker of we naar Thailand gaan, aangezien we een baby hebben van 4,5 maand. Rond de vakantietijd is ze dan 7 maanden. Weet iemand of dat zo jong al kan?? We zouden graag rond juni/ juli gaan, maar weet ook niet of dat slim is i.v.m. de temperaturen. Als er nog iemand ervaringen heeft met andere bestemmingen zoals tunesie/ mexico bijv. dan hoor ik het ook graag ! Alvast bedankt voor de reacties
Persoonlijk zou ik, qua hygiene ed, niet met zo'n jong kindje naar thailand gaan.Juni/juli is geen gunstige tijd ook. Thailand is ideaal tussen november en april. Als je voor strand ed gaat zijn er meer dan genoeg andere europese bestemmingen. Persoonlijk vind ik thailand een land waar je lekker moet rondreizen en dan eindigen met een paar dagen strand om bij te komen van al het moois. Ben er inmiddels 9x geweest en kom steeds weer onder de indruk terug
In die periode is het regenseizoen.Je hebt dan kans op veel korte maar hevige regenbuien.Houd er rekening mee dat je met zo`n kindje in een warme zeer vochtige temperatuur zit.
Hier een echte Thailand 'freak'. Het land heeft mijn hart gestolen, echt een geweldig land! Maar om er met een baby naar toe te gaan....het is er idd. warm en vochtig en de reis heen en terug zal best een belasting zijn. Mocht je serieus overwegen om te gaan heb ik nog wel wat ideeen voor je. Qua temperatuur en vliegtijd geldt hetzelfdt voor Mexico. Maar romantisch zijn deze bestemmingen zeker. Zoek je echt een romantische bestemming?? Of een romantische accommodatie??? Als het laatste het geval is, zou je het ook wat dichter bij huis kunnen zoeken (bv Mallorca, Frankrijk, Italie, Spanje, Griekenland enz. enz). De RIU en Iberostar hotels, om maar een voorbeeld te noemen, staan bekend om hun luxe. Maar het is jullie vakantie, en maar net wat je wilt natuurlijk. Veel voorplezier alvast!
Heey Ik heb er nog eens goed over nagedacht en denk dat het idd niet zo slim is om met een 7 maand oud kind naar thailand te gaan.. Zal dus nog even mn droom moeten uitstellen Ik sta open voor ideeën..! Ik zoek eigenlijk een romantische bestemming. Zijn die er ook wàt dichterbij ? Frankrijk, Italie en Spanje spreken mij niet zo aan.. Ik zoek eigenlijk een land met een bijv. heel andere cultuur en stranden met palmbomen haha. Ik heb gedacht aan Griekenland, Turkijke, Egypte, Tunesie.. Heb alleen wat info gezocht over Tunesie en toen zag ik dat ze er arabisch praten..en ben dan bang dat het grootste gedeelte geen Engels kan praten Weet niet of dat echt zo is..haha Ik las dat ze in Egypte wel engels praten en arabisch. Egypte spreekt mij het meest aan, maar zou dat wel kunnen met een jong kind? Eventueel andere suggesties??Ik hoor het graag want ben er nog niet uit haha xxx
als je romantisch wil zou ik niet naar tunesie of egypte gaan (tenminste strandvakantie) Bovendien is dat wel erg heet hoogzomer. Zou lekker voor een grieks eiland kiezen. kreta ofzo
Tenerife of kreta lijkt me ook wel wat ! Hebben jullie misschien echte aanraders ? Qua verblijfplaatsen bijv, of activiteiten??
Wij gaan in sept. naar Kreta. We gaan naar Malia. Daar is een mooi zandstrand. We gaan naar appartement Akrogiali. Wij zelf 5x eerder op Kreta geweest in andere accomodaties in Stalis en Malia. Stalis is een leuker plaatsje (niet zoveel Engelsen), maar Malia heeft een mooier zandstrand. Wij zitten net tussen dezze twee plaatsjes in. Mijn schoonouders zijn vaste klant in het appartement waar wij heen gaan. Het heeft een apart kinderbad en een speeltuintje. En omdat we weten dat het een goede ligging heeft; rustig maar toch centraal, hebben we hier voor gekozen. Appartementen Acrogiali in Griekenland, Kreta, Malia | Neckermann Vakanties Appartement Acrogiali**** in Malia Griekenland beoordelingen 8.4 | Zoover
Als je iets bijzonders zoekt, moet je eens op deze site kijken: Eliza was here - beleef een unieke vakantie met verblijf in bijzondere hotels, appartementen en villa's
Goh wat leuk zeg ! Ik ga me hier eens in verdiepen .. Ik vind het vooral leuk als er reacties/ ervaringen van mensen bij staan en zoveel foto's..zo krijg je echt een goede indruk Bedankt !