Hoi meiden, Wij gaan as weekend een maand op vakantie vlakbij Venray. Wie heeft er leuke tips voor een uitje in deze omgeving? We zoeken uitjes voor onze dreumes van 1,5, maar een uitje met manlief alleen is ook een keer leuk (opa en oma zijn ook op de camping). Bedankt alvast!
Aardbeienland in Horst Irrland net over de grens in Duitsland Bootje huren in Panheel Valkenburg (uurtje rijden) Epen (ook uurtje rijden, maar de omgeving is prachtig!) En een ijsje halen bij Wingbergerhoeve
Met een dreumes is Zooparc in Overloon erg leuk of Toverland in Sevenum. Je hebt ook leuke watertjes/plassen om te vertoeven. Reindersmeer in Well/Bergen of het Schaartsven ook in Overloon. Midden in Overloon heb je ijssalon Clevers. De lekkerste ijsjes uit de omgeving . Als je samen weg wil is een avondje uit eten bij t Zusje of bij Gossiemijne (beiden in t centrum van Venray) erg lekker en avondvullend. Verder geen idee wat jullie nog leuk vinden om te doen? Dagje shoppen bij de outlet in Roermond? Arcen is ook een leuk knus dorpje om doorheen te wandelen met leuke terrasjes, ook wederom ijssalon Clevers met mooi uitzicht over de Maas. Venray zelf vind ik nou niet zo'n mega fantastische plaats maar de dorpen en natuur eromheen wel
Toon Kortoomspark in Deurne! Daar kun je het blote voetenpad lopen. Leukermeer Venray is leuk om te winkelen. Aardbeienland Irrland Kasteeltuinen Bootje huren Bierbrouwerij Hertog Jan Thermaal bad Arcen Ik kom er al 35 jaar elke Hemelvaart en het blijft leuk allemaal!
Heel grote gratis speeltuin in Grubbenvorst (mart roefen) Odapark in Venray Zwemmen subtropisch zwemparadijs Meerdal of Lohorst. Irrland! echt doen, zo leuk Speelboerderij in Veulen, 't platteland Kinderboerderij in Wellerlooi, de Loi Winkelen in Horst, Venray of Boxmeer Sfeermarkt op woensdagen in Arcen
Voor een avondje uit met je man kan ik heel erg gossiemijne in Venray en in Horst aanraden. Heerlijk eten en erg fijne sfeer!
- Dagje Duitsland - Wandelen bij het reindersmeer in Well - Uiteten bij Gossimijne in Venray of Horst - Dagje Arcen, leuk te combineren met ijssalon Clevers.
Boerderij het Platteland in Veulen! Gezellig kijken bij de dieren en een grote overzichtelijke speelweide! Met het warme weer kunnen de allerkleinsten fijn onder het fontein spelen! Er is een terras en restaurantje.
Wauw wat veel leuke ideeën in 1 dag tijd! Hier staan zeker leuke dingen tussen! Restaurant Gossiemijne wordt 3x genoemd, dus die gaan we sowieso proberen! En dat geldt ook voor ijssalon Clevers. Verder veel leuke ideeen met de kleine erbij, fijn ook die tips tijdens deze hitte. We gaan ook zeker een mooie plas en een tropisch zwembad opzoeken. Als we een dagje spa willen, is Arcen de mooiste in de buurt? Gaat mij vooral om verschillende baden, sauna's durf ik niet nu ik zwanger ben.
In Sevenum zit sinds kort Mattel play. Ideaal voor kleinere kids en het is een van de weinige speel dingen met airco. Is heel anders dan een gewone indoor speeltuin met oa thema's van thomas de trein, brandweerman sam en bob de bouwer. Erlangs zit ook een groot all you can eat restaurant. ABC.
Je hebt ipv thermaalbad Arcen ook het Sanadome in Nijmegen. Wij zijn altijd erg te spreken over het Sanadome. Qua reistijd zal t niet veel uitmaken of je nu naar Arcen of Nijmegen gaat. Sanadome is juist op verschillende baden gericht en heeft maar 1 sauna en 1 stoomcabine. Verder alleen maar bad. Dat spreekt ons er juist ook zo aan. Arcen schijnt wat ouder en kleiner te zijn...