Beekse bergen winter

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Clairemin, 16 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clairemin

Clairemin Actief lid

6 mrt 2022
    152
    233
    43
    Vrouw
    Ik ben van plan om de eerste week van januari een midweek Beekse bergen te boeken. Mijn man wil liever niet omdat hij bang is de dieren dan niet te zien (donker, kou). Heeft iemand ervaringen, met Beekse bergen in de winter?

2. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Ja als het donker is zie je ze niet. Er staan geen lampen op de savanne. Bij slechte weersomstandigheden (denk aan gladheid) heb je kans dat de dieren binnen blijven. Ik zou gaan wanneer het langer licht is.

3. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Wij zijn vorig jaar geweest in die week voor de kerstvakantie toen de scholen last minute dicht gingen en alle dieren stonden buiten. Overdag was er genoeg te zien.

Clairemin en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  4. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Ik ben wel eens in november geweest en vond het verschrikkelijk. Het was toen ijskoud en alleen aan het begin en eind waren restaurants open. Je kon dus nergens ff tussendoor opwarmen. Ik ben wel een koukleum maar als het echt ijskoud is zou ik er niet snel heen gaan.

Clairemin vindt dit leuk.
  5. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.086
    12.044
    113
    Wij zijn ook vorig jaar in de kerstvakantie geweest en ik vond het heel leuk. Wel hadden we toen een lock down, dus alle faciliteiten waren dicht, (wij hadden een huisje in het Safari park) maar de leeuwen konden we onwijs goed zien, de giraffen, zebra’s etc. En er zwommen zeehonden in het water waar ons huisje was, waar we steeds de kopjes van boven water zagen.

Ik weet natuurlijk niet hoe het is als het sneeuwt, vriest en de hele dag regent, wij hadden droog weer (maar niet zonnig ofzo).

Clairemin vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina