Irrland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door fl01, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fl01

fl01 Actief lid

28 jun 2011
    277
    24
    18
    NULL
    NULL
    #1 fl01, 7 aug 2014
    Laatst bewerkt: 7 aug 2014
    Kent iemand Irrland (net over grens in duitsland)?
    Kan een kindje van 2 het hier al leuk hebben?? Ze is altijd wel erg voorzichtig nog in speeltuinen en zo...

2. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ja erg leuk park!
    2 jaar kan er prima ravotten echt van. alles te doen...
    Als ze eenmaal los zijn, komt het goed...

3. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Echt een super leuk park ,waar werkelijk van alles te doen is.
    Ze kunnen lekker met water en zand kliederen,van glijbanen af.
    Ook zijn er diverse dieren te zien.
    Echt teveel om op te noemen.

4. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Echt een fantastisch park met geweldige prijzen!
    Wij zijn er vorig jaar voor het eerst geweest toen ons zoontje 16 maanden en toen was het al super! Nu al zo'n 5 x geweest en met de keer geniet hij nog meer. (staan echte vliegtuigen verbouwd tot glijbanen en laat hij beide nou helemaal het einde vinden!)

Er is een klein binnen speeltuintje voor de allerkleinste, van die grote water/springkussens op de grond. Heel veel glijbanen schommels en dat soort dingen. Grote kinderboerderij, loopauto's die ze mogen pakken, hooiberg, mega grote zandbak, veel water en strand dingetjes om in te spelen, een doolhof, een tractor verkeerspark, echt noem het maar op er is zoveel te doen.

Als je gaat, neem dan lekker een koelbox mee en gooi hem vol met lekker eten en vlees en bbq benodigdheden want je kunt daar super leuk bij elke zitplek barbecuen.

Echt een aanrader en op een doordeweekse dag is het niet zo druk. Op zondagen wel heel erg.

Veel plezier!

5. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Wij zijn dus op een mooie zonnige zondag geweest.
    En het was vreselijk. Veel te druk.

Misschien het dan toch de kans geven om een keer op een doordeweekse dag te gaan.

6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.284
    11.894
    113
    In tegenstelling tot de voorgangers vind ik het juist voor kinderen onder de 4 jaar niet zo geschikt.

7. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Wij zijn ook pas geweest en het is echt super, ook voor de kleinere kinderen.

8. fl01

fl01 Actief lid

28 jun 2011
    277
    24
    18
    NULL
    NULL
    We zijn afgelopen vrijdag geweest en omdat het nog vakantie is was het behoorlijk druk. Maar overal zijn wel plekken om te zitten. Maar onze dochter is redelijk behouden en moet gewoon al zoveel kijken, naar andere kinderen/mensen. Er waren paar oudere kindjes bij die ze af en toe naar de dieren meenamen, maar echt zelf spelen (behalve keer glijbaan) deed ze nog niet zoveel. Maar denk dat dat meer aan het rustige/voorzichtige karakter van onze dochter ligt, dan aan de speeltuin. Maar het is veel te groot voor 1 dag. Kinderen moeten ook de tijd krijgen om te kunnen spelen en niet dat je het hele park doorrent om maar alles gezien te hebben. Ik moest er een uur voor rijden, maar gezien de prijs gaan we denk ik nog wel eens terug als ze iets ouder is..

9. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Aankomende woensdag en donderdag is het daar nog redelijk weer volgens weeronline, maar niet echt mooi natuurlijk.
    Is het dan ook nog leuk daar? wij moeten er best een stukje voor rijden namelijk.
    Gr MB2005.

10. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Irrland is echt een super park maar met een beetje regen of kou zou ik niet zo snel gaan.
    Met mooi weer van de waterglijbaantjes en het meer, het meeste is natuurlijk toch buiten.

11. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Ok, bedankt!
    Helaas verziekt het weer een hoop:x
    Gr MB2005.

12. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Vind het n superpark. Enige vereiste vind ik wel dat t mooi weer moet zijn!

13. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Een geweldig park ook voor een 2 jarige! We zijn er al meerdere keren geweest. Voor elk wat wils! En het kost er allemaal geen fluit!

Deel Deze Pagina