Hallo! Wij overwegen in de herfstvakantie (18 oktober tot 25 oktober) voor het eerste te gaan vliegen met ons zoontje van dan 4 maanden en onze dochter van dan 18 maanden. Op het reisbureau adviseerden ze ons Mallorca ivm de korte vliegtijd maar overal op internet lees ik dat de temperatuur dan schommelt tussen de 20 en 25 graden. je kunt dus geluk hebben of het toch iets fris hebben waardoor je niet kunt zwemmen lijkt me. Wie heeft er ervaring met het weer op deze eilanden in (eind)oktober? Of kunnen we toch beter langer vliegen en kiezen voor een van de canarische eilanden (en welke dan?)?
Hoi Juffie1981, in die periode zou ik niet kiezen voor Mallorca. Het is met 2 kleintjes prettig voor de vluchtduur maar het weer is er onstabiel. Ik denk dat de Canarische eilanden een betere keuze is ook al is dit wat verder vliegen. Misschien heb je in de tussentijd al een keuze gemaakt maar afhankelijk van je wensen heeft ieder eiland zijn charme. Ik ben op alle eilanden geweest dus wellicht kan ik je nog wat informatie geven?