In de vakantie zijn we hier in de buurt en willen we hier misschien heen gaan aangezien de jongste een echte dinofan is. Maar is dit een leuk park voor meiden van bijna 8 en bijna 10? En is het de moeite of heb je het binnen een uurtje wel gezien?
Wij zijn er vorig jaar een dag geweest, de oudste (meisje van 8, bijna 9) gaat er binnenkort op schoolreis naartoe. Vindt ze helemaal geweldig! Ze kunnen goudzoeken, lasergamen en weet ik wat nog meer. Zou er zeker een dag aan wagen, je bent er zo een halve dag zoet minimaal.
Wij wouden er binnenkort ook eens naar toe, als we op doorreis zijn naar Groningen. Dus is wel de moeite waard om er heen te gaan ?
Ik heb geen meiden en ook geen kinderen in die leeftijd, maar er is meer dan alleen dino's bekijken: goud zoeken, dino kleien en verven, klimparcours op hoogte, skelterbaan, midgetgolf, lasergamen, bij mooi weer kun je elkaar nog met waterbalonnen bekogelen, binnen kun je nog dino's kleuren en 'tot leven brengen' op een scherm, ze hebben nog een korte show. Mijn kinderen kijken nauwelijks om naar de dino's....
Dat klinkt toch wel variabel en creatief. Zo zijn ze ook nog bezig. Dat lijkt me wel erg leerzaam eigenlijk.
Wij zijn er ooit vanuit de regio Rijnmond een dagje naartoe geweest en dat vond ik het achteraf niet helemaal waard, maar als je er in de buurt zit is het wel echt heel leuk. Er is een grote gevarieerde speeltuin en ook activiteiten als knutselen, klimbos, midgetgolf, enzv, echt wel leuk. Overigens, misschien leuk voor in de toekomst: ik weet niet uit welke regio je komt, maar met een dinofan is het oertijdmuseum in Boxtel een hele grote aanrader. Het is de favoriete bestemming van mijn oudste al sinds hij 2 is (inmiddels 7).
Hier gaan we idd ook nog een keer naar toe. Wonen we klein uurtje vanaf. Dinoland is ruim 1.5 uur rijden maar dan komen we er praktisch langs. Maar denk dat we dinoland maar ff mee pakken.