Donderdag ga ik een dagje shoppen in eindhoven. Een lekkere lunch is natuurlijk heel belangrijk. Waar kun je in eindhoven nou lekker lunchen? En dan graag ergens waar je kunt kiezen uit diverse soorten warme belegde broodjes zoals het voorbeeld op de foto. Hoeft natuurlijk niet hetzelfde te zijn maar niet ergens waar je kunt kiezen uit alleen tosit, soep, club sandwich, broodje kroket of gebakkken ei. Ben benieuwd naar jullie tips
Niet in de stad, maar net daarbuiten: eetcafe de Verlenging in het PSV-stadion . Heerlijke broodjes en super gezellig zitten!
Waarom ga je niet lekker naar Down Town Gourmet Market? Niet per se broodjes, maar wel echt allerlei lekkers en veel keus! op een gezellig plek! Of Happiness Cafe, Brood2day, als je van Turkse lunch houd Ekmekci (wel minder gezellig door de drukte vaak). Je hebt ook een hele straat met allerlei restaurantjes en terrasjes langs de Heuvel Gallerij.
Ik stem Two b. Wij halen daar weleens broodjes af voor de lunch op het werk. Heerlijke huisgemaakte broodjes!
Ja we zijn al vaker in eindhoven geweest maar ik ga niet bij ieder restaurant kijken wat ze wel of niet hebben. Ga het eens bekijken
Daar ging ik altijd met een groepje collega's broodje hete kip eten Kan je zien hoe lang ik al thuiswerk