Hoevaak ben jij al verhuisd in je leven? Ik 10x en woon nu dus in mijn 11e huis en ik ben 28. (Misschien is de leeftijd ook wel handig om te vermelden. De ene op het forum kan 18 jaar oud zijn, terwijl de andere al 45 jaar is.) Ik ga er een poll bij maken.
Ik (25) nu 5x (en dat ik 2,5 jaar) van mn ouderlijk huis naar boord van boord naar Limburg van Limburg naar dordt van dordt naar zwijndrecht en nu terug naar mn ouderlijk huis
Ik ben nu 30 en ben 3 x verhuisd. Eerste x was ik 2 jaar oud. Toen op mn 20ste samen gaan wonen en na 2 jaar verhuisd naar dit huis
Ik 27 1x van ouders naar dit huis en in juni naar een nieuw huisje jeej heb er zin ib duurt alleen nog lang. staat nog in de steigers haha
Ik ben 30 en tot op heden 5x verhuisd. 1984 Geboortehuis -> opgroeihuis 2002 opgroeihuis -> eerste huurflatje 2006 eerste huurflatje -> eerste koopflatje 2007 eerste koopflatje -> mans huis 2008 mans huis -> huidig huis Hier hoop ik tot mijn pensioen ofzo te blijven wonen, dus hopelijk komen er niet veel verhuizingen meer bij
3x (en ben 23): tot mijn 17e bij mijn ouders > met vriend naar appartement > met gezin naar groter appartement > met gezin naar eengezinswoning en nu hopelijk niet meer hihi!