Ik heb ook nog een halve Eternity staan van Ck, maar wissel graag af, anders wordt het zo saai, maar die is idd ook erg lekker!
Er zijn ook mensen die een script gebruiken om sneller door die pagina's te scrollen wanneer je je gegevens moet invullen tijdens het bestellen. Just saying
Dat is het 'leuke', je koopt een doos, inhoud onbekend... Waarde minimaal je aankoopwaarde, soms bizar leuk, soms valt het tegen... Een gokje dus!
Ja maar in de monkey box zit veel goedkope rommel.. Die zou ik never nooit bestellen.. Stelletje bedriegers
Dat had ik de vorige hunt ook al gelezen, maar dat gaat me te ver... Vind het een leuk spelletje, maar wel graag op een eerlijke manier!
Nou, we zaten met 3 schermen open, diverse errors 405, 502, verkeerde afbeelding aangeklikt zogenaamd, dus helaas... Volgende keer maar weer klaarzitten voor een nachtje opblijven, haha!
Nee weer niet. Klik op het donkere vlakje eronder stond er. Heb je een wit vlak er staan... Na 20x kan ik eindelijk een donker vlakje aantikken, loopt het weer vast etc.