Deze 1dagskoopjes.nl: iBOOD HUNT Instant - Join the Hunt! recreant zichzelf en geeft een belletje als er iets nieuws staat Blijft alleen af en toe hangen sinds vandaag
Nee niks voor mij, gaat me veel te snel. Ik ben een enorme twijfelaar en moet altijd eerst tien keer denken; 'ja doen', 'nee toch maar niet', 'hmm toch wel handig', 'maar het is zoveel geld'.... Dat dus
Net zoals nu dat waxinelichtjes ding.. nou die hebben ze bij xenos ook maar veeeeeeeeeeel goedkoper..
Die brabantia? Is maar 30l heh? Ik zat te denken om die Canvas te kopen maar is toch een te klein formaat en baal nog steeds van die lampjes.. Had die echt willen hebben!
Wilde eerst die canvasbon doen, maar het is toch niet echt goedkoop... 8,95 euro voor de voucher, maar je betaalt wel de verzendkosten van de canvas á 6,55 euro. Voor dat geld koop ik in de aanbieding een canvas via wijfotoservice, maar dan nog een maat groter... Je moet dus echt goed opletten!
Ik zat ook meteen in de kleine lettertjes te kijken, beetje misleidend deze! En 60x40 is oom niet groot.. Plaatje doet het overkomen alsof die een stuk groter is.