Oeh wat een leuke site!! Ik zit hier meteen helemaal in spanning te wachten op de volgende aanbieding... en moet heeeeel nodig plassen maar durf niet op te staan
hoevaak veranderd het product? Nu is het servies maar wanneer krijg je weer iets nieuws. en hoe weet je dat het begonnen is dan, krijg je van te voren een mailtje ofzo?
pagina open laten staan zogauw artikel is uitverkocht komt de volgende.. dat kan binnen paar seconden zijn.. maar ook minuten... ligt er dus aan hoe snel artikel verkoopt
oh bedankt limmeke idd nu een broodrooster, nou die hoef ik niet dames koop even dan kunnen we naar de volgende haha tot hoelang gaat dit door ??
Zo heb ik een keer een gereedschapskoffer op wieltjes voor manlief gekocht, was normaal 200 euro, toen 60
iemand nog een hd tv nodig? LG 42 inch Full HD Cinema 3D LED-tv met Smart TV, TruMotion 200Hz, 2D naar 3D converter, Picture Wizard II, DLNA en Wi-Fi Ready 729,95
ja zag die tv, we willen nog wel een wat grotere beneden en dan liefste 3d maarjaaaa idd om nou even 700+ uit te geven is ook wat! hij is al weg dus pech haha
vind dat er teveel apparatuur langskomt.. de enige die dat leuk vind is ML dus die heb ik naar boven gestuurd scheelt weer geld hahaha