Heb pas toevallig via ibood een tablet pc besteld. Op de Belgische ibood is nu geen hunt helaas. Maar ik volg de NL'se wel.
hoe duur en hoeveel inch?? die dvd speler ook niet duur, een normale de goedkoopste bij mediamarkt was 59,95 volgens mij
7 inch geloof ik, voor 69,95. Was vorige week woensdag, vandaag is hij verstuurd! Die dvd is idd niet duur! Ben alleen niet zo'n Spongebob fan.
ik doe niet meer mee ik klik de kussens.. voor je alles ingevuld hebt zijn ze weg ik klik batterijen.. kan komen tot selecteren bank.. helaas, andere ibooders waren u voor.. zo kan ik het ook.. blijf me wat de nagels van me vingers tikken
je moet zorgen dat al je gegevens al ingevuld zijn. dit kan je doen door dat alvast in je account in te vullen. dan hoef je alleen maar op betalen te drukken.
mijn gegevens zijn volledig ingevuld.. maar als ik een artikel klik kom ik weer in een scherm waarin ik alles moet invullen?
Is idd niet grappig. Ik piste naast mijn Sola Bestekset :x Je bent toch aan het bestellen of zie ik dat verkeerd? Lijkt wel of er professionele opkopers aan de gang zijn ofzo?
ik heb mijn gegevens ingevuld en nu staat het automatisch er al als ik op ik neem er een klik. dus dan hoef ik alleen maar op betalen te klikken en heb ik hem. je moet wel bedenken, er zitten giga veel mensen op en er zijn overal maar heel weinig van...