Goedemorgen dames, Ik heb vorig jaar april een borstvergroting gehad en nu 30 weken zwanger. Nog steeds zit ik in dubio wat te doen met de voeding, wordt het borstvoeding of toch kunstvoeding…. Ik wil wel graag borstvoeding proberen omdat ik natuurlijk wel van alle kanten hoor dat dit wel het beste is. Zowel voor de baby als voor het herstel van de mama. Wat me tegenhoudt is of het überhaupt wel gaat lukken, alhoewel ze zeggen dat het geen probleem moet zijn, en daarnaast hoe komen ze eruit te zien na het geven van de voeding? Graag zou ik willen weten of jullie ervaring hebben met het geven van borstvoeding i.c.m. een borstvergroting?
Borstvoeding veranderdt de ''hoe de borsten er uit zien'' niet, dat doet de zwangerschap zelf al. Dus of je borstvoeding geeft of niet, ik zou dat het niet laten stoppen. Zelf heb ik geen flauw idee hoe het zit met borstvoeding en borst vergroting, maar je zou het op de Borstvoeding natuurlijk Facebook groep kunnen vragen? Ik denk dat je daar een grotere kans hebt om iemand met ervaring te vinden. Het is ook niet alleen beter voor de herstel, maar nog voor veel meer dingen. Uiteindelijk is het gewoon belangrijk om te doen wat jij denkt dat het beste voor jou en de baby is natuurlijk. Succes!!
@Anouk Wellicht zit er bij deze zoekresultaten wat voor je bij. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl